hjælp mig lige
Fra : Jens

Dato : 15-08-06 10:19

jeg har et stor poblem hvad jeg får en link på noget så kan jeg ikke .
Klikke på den også den går vider til den hjemmeside

det er lige som om det er sket en fejl da jeg slettet noget .

i ADRESSEN linde er der det her ( fx
http://www.jens37.webbyen.dk/ )

og forand den http skal der være noget men det er væk hvor dan får jeg det
til bage igen uden at slætte hele pc ??

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.glemsom.dk/hjemmet/livstid.htm

Fra : Olesen

Dato : 15-08-06 10:53

Jeg har lidt svært ved at læse hvad du skriver, men jeg tror at du mener at
når du klikker på et link til f.eks. http://www.jens37.webbyen.dk/ , så går
den ind på en anden side.
Hvis det er rigtigt, så har du fået spyware på din PC.
Det kan du fjerne her: www.spywarefri.dk Vælg online-scanner.

Hvis du derimod mener at der skal stå noget foran
http://www.jens37.webbyen.dk/ for at linket virker, så tager du fejl.
Faktisk virker det fint hvis du bare skriver www.jens37.webbyen.dk/

Håber at det kan hjælpe, ellers må du lige skrive igen

Mvh.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-08-06 11:13

Jens skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> jeg har et stor poblem

Ja - du har problemer med at fatte, hvad mange efterhånden har
svaret på dine indlæg i alle mulige og umulige grupper

Du ved godt at ingen gider hjælpe dig før du overholder de få
regler som du er gjort opmærksom på en million gange:

1: Skriv et sigende emne - læs
http://usenet.dk/netikette/larm.html

2: Signatur max 4 linier - læs
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

3: Post i den rigtige gruppe - dit spørgsmål har INTET med
hardware at gøre.

Jan

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-08-06 12:52

Jens wrote:

> [...]
>
> og forand den http skal der være noget men det er væk hvor dan får jeg
> det til bage igen uden at slætte hele pc ??

For at afhjælpe problemet skal du afinstallere din newsreader.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.