Elpanel
Fra : Klaus

Dato : 13-08-06 14:42

Hvor kan man købe elpaneler med mindst 10 udtag?
Har fundet et LK til 900,- men synes at det er lige i overkanten!

Fra : LarsJ

Dato : 13-08-06 16:17

Klaus skrev:
> Hvor kan man købe elpaneler med mindst 10 udtag?
> Har fundet et LK til 900,- men synes at det er lige i overkanten!

289 kr.

http://www.mb.dk/DAN/Catalog/cat_sku.asp?Description=stikdaaser_3&CatIds=1981,2188,2217&affixedcode=WW&webid=3020167

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-06 16:23

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> wrote in message

> 289 kr.
>
> http://www.mb.dk/DAN/Catalog/cat_sku.asp?Description=stikdaaser_3&CatIds=1981,2188,2217&affixedcode=WW&webid=3020167

Men de har da ikke styr på deres produkt, for der står med jord, men
billedet er det med 2 polet stikprop, dog med jord-HUL men det betyder jo
ikke at der er jordforbindelse.

Mener de har nogle i bauhaus, men de koster vist også lidt deropaf ca.
500mener jeg.

Fra : Klaus

Dato : 13-08-06 16:48

Det så rigtigt godt ud, men de sælger vist ikke til private!

Fra : John

Dato : 13-08-06 17:28

"Klaus" <klaus@danbonet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man købe elpaneler med mindst 10 udtag?
> Har fundet et LK til 900,- men synes at det er lige i
> overkanten!

Jaja, rent røverkøb! Snup to i BILKA, hver med seks udtag og
afbryder, til omkring en tyver pr stk.

Mvh John

Fra : Jens G

Dato : 13-08-06 18:36

On Sun, 13 Aug 2006 15:42:19 +0200, "Klaus" <klaus@danbonet.dk> wrote:

>Hvor kan man købe elpaneler med mindst 10 udtag?
>Har fundet et LK til 900,- men synes at det er lige i overkanten!

Hvad med denne her:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6777&n=10&KundeID=

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Doe

Dato : 13-08-06 19:50

> Hvor kan man købe elpaneler med mindst 10 udtag?
> Har fundet et LK til 900,- men synes at det er lige i overkanten!

"Rigtige" elpaneler af den rette kvalitet kan købes hos Skaarup Imcase,
http://www.skaarupimcase.dk/content.asp?ID=376&page=text&tema=1

De laver op til 11 udtag i et metalhus, glimlampe og med jord. Jeg mener
prisen er omkring 650 + moms for én med 11, men jeg giver gerne det ekstra
for den rigtige kvalitet (ikke noget billigt/let plastic bras). Hullerne
vender også den rigtige vej, så man ikke kommer til at fylde to huller.

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-08-06 05:48

De har også nogle i Brinch elektronik