AMD dualcore og 65 nm CPU ?
Fra : Jakob M

Dato : 13-08-06 14:07

Hvorfor er nogle af AMDs x2 CPUere faldet så voldsomt i pris ?. Det er jo
nærmest en halvering af prisen ?.

Er der nogen der ved om AMD har planlagt 65nm CPU til socket 939 ?.

Mvh
Jakob

Fra : Nicolai

Dato : 13-08-06 14:33

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er nogle af AMDs x2 CPUere faldet så voldsomt i pris ?. Det er jo
> nærmest en halvering af prisen ?.

De er blevet slået af Intel og har ikke et modsvar, så for overhovedet at
kunne sælge deres, nu forældede CPU'er, måtte der jo ske noget.

> Er der nogen der ved om AMD har planlagt 65nm CPU til socket 939 ?.

Jeg tvivler, da AMD nu har indført AM2 og for at kunne konkurrere med Intel
skal de have gang i noget seriøst, og da AM2/940 er deres nye, så går de vel
næppe tilbage.

> Mvh
> Jakob

Nicolai

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-08-06 21:13

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg tvivler, da AMD nu har indført AM2 og for at kunne konkurrere med
> Intel skal de have gang i noget seriøst, og da AM2/940 er deres nye, så

Den sidste CPU til 939 er en X2 4800+ 90nm, og de er allerede svære at få
fat på.

MVH CP