Sært problem med drevbogstaver
Fra : Lars Hermansen

Dato : 12-08-06 12:45

Jeg har en tre stykker af forskellige drev, en usb-dvdbrænder, et
kamera, en usb-memory,.... og en del hardiske som er partitioneret så
vidt, at jeg ender med en hel masse drevbogstaver i brug. Det kender vi
mere eller mindre alle efterhånden.

Der der er sært er, at jeg når så langt som til N:hvis jeg læsse alle
løse usb-dimser på maskine, men K: forbliver usynlig undtagen i
Administration i Kontrolpanelet. Når jeg så ændrer det drev der er
"døbt" K: til et andet bogstav, ja så er det pludselig synligt alle
steder. Det er ligemeget hvilket drev der ender på plads K:, det drev
der får det bogstav er bare ikke synligt uanset alt andet.

Er det sært? og er der nogen der har en løsning??

Venlig hilsen

Lars

Fra : Lars Hermansen

Dato : 12-08-06 14:36

Lars Hermansen skrev:
> [...]
> der får det bogstav er bare ikke synligt uanset alt andet.
>
> Er det sært? og er der nogen der har en løsning??

Skylder nok at sige at jeg altså gerne vil kunne bruge K:\ som gyldig
drevbogstav, for det er lidt træls at skulle sidde og rode med at skifte
drevbogstav på drev der bare skulle være til at gå til

Venlig hilsen

Lars