TV tuner til bærbar
Fra : Tina og Bent Rasmuss~

Dato : 11-08-06 14:10

Jeg vil gerne kunne se TV på min bærbare computer.

Kan du anbefale en tuner som opfylder følgende krav:

Mulighed for at kunne se DR1, DR2 og TV2
Tekst-TV
Optagefunktion til harddisk - gerne med timeshift
evt radiomodtager til P1, P2, P3 og P4

Min computer er en Fujitsu-Siemens Amilo 3438.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-06 16:35

"Tina og Bent Rasmussen (slet 490IU)" <bent.rasmussen@490IUnewmail.dk> wrote
in message news:11553020540.700701079233948@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Mulighed for at kunne se DR1, DR2 og TV2
> Tekst-TV
> Optagefunktion til harddisk - gerne med timeshift

Alt afhængigt af din bo-pæl kan du med fordel vælge en DVB-T (digital)
løsning baseret på en USB-enhed. Så kan du nemlig flytte den til andre
computere i et snuptag.

Jeg har selv en "USB Stick" fra Pinnacle
(http://www.engadget.com/2006/02/22/pinnacle-pctv-usb-stick-puts-digital-tv-on-your-screen/),
men den producent vil jeg fraråde dig. De har elendig support! Desuden
kræver pen'en USB2.0 og den medfølgende software crasher for et godt ord.
Jeg har måske været uheldig men det må du vurdere hvis du køber fra dem :)

mvh
///M

Fra : Kim J.

Dato : 12-08-06 07:46

Hejsa,

"Tina og Bent Rasmussen (slet 490IU)" <bent.rasmussen@490IUnewmail.dk> skrev
i en meddelelse news:11553020540.700701079233948@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> Optagefunktion til harddisk - gerne med timeshift
> evt radiomodtager til P1, P2, P3 og P4
>
> Min computer er en Fujitsu-Siemens Amilo 3438.

Jeg har også en Amilo, på en bruger jeg en USB receiver fra AGK, den
fungerer ganske udmærket, og var ret billig. Alta Supermarked har tilbud på
den til 399,- kr.

Mvh
Kim J.