USB headset og Creative - SoundBlaster Aud~
Fra : Hagar

Dato : 08-08-06 20:29

Hej i gruppen

Jeg bilder mig selv ind at min onboard lydkort er en flaskehals i mit
system, derfor har jeg kig på et Creative - SoundBlaster Audigy SE, retail.
Nu får jeg lyden ud gennem usb til mit headset, kan jeg fortsætte med usb
hvis jeg får dette Creative kort i maskinen ?

Hagar

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-08-06 22:48

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in

> [...]
> retail. Nu får jeg lyden ud gennem usb til mit headset, kan jeg
> fortsætte med usb hvis jeg får dette Creative kort i maskinen ?

Bruger usb-headsettet overhovedet det lydkort du har i maskinen - er det
ikke et "selvstændigt" lydkort? Hvis det er tilfældet så kan du vel disable
dit onboard lydkort og se om ikke det giver lidt inden du køber det audigy
du har kig på.

/flemming

Fra : Hagar

Dato : 14-08-06 12:33

> [...]
> disable
> dit onboard lydkort og se om ikke det giver lidt inden du køber det

Undskyld min sene tilbagevenden
Nu har jeg slået onboard kortet fra, og der kommer stadig lyd, se, det var
jeg ikke klar over, jeg mente bestemt der skulle lydkort til for at få lyd
ud. Så har jeg jo lært noget nyt i dag
Er det så en hæmsko, at have usb lud, jeg spiller en del Battlefield 2, og
der er flere gange hvor det hele hakker i det, og jeg mener ikke mit nye
grafikkort er problemet, så jeg har en mistanke til lyden.

Hagar