Trådlød headset med mike..
Fra : BT

Dato : 07-08-06 20:04

Hejsa..
Kan man få en trådløs headset med mike til sin bærbare computer..
Jeg har fundet nogen, som er med bluetooth. Men kan man stole på de kan
bruges både til PC og Mobil..
At det blive Monolyd er ligemeget..

/Brian

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-08-06 19:45

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in

> Kan man få en trådløs headset med mike til sin bærbare computer..
> Jeg har fundet nogen, som er med bluetooth. Men kan man stole på de kan
> bruges både til PC og Mobil..
> At det blive Monolyd er ligemeget..

Sagtens - mit almindelige bluetooth headset virker fint med både mobil og
pc (dog ikke på samme tid - den kan kun være forbundet til én af delene ad
gangen).

Det headset jeg har er et Motorola HS820 -
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=3&Id=822
, men bare din laptop har bluetooth så skulle der ikke være noget til
hinder for at bruge et vilkårligt bluetooth headset.

Hvis du har tænkt dig at lytte til musik på den måde så vil jeg fraråde dig
det - men til voip og lignende behov hvor lydkvaliteten ikke behøver være i
top der er de helt almindelige bluetooth headsets absolut fine.

/flemming

Fra : BT

Dato : 09-08-06 21:06

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det - men til voip og lignende behov hvor lydkvaliteten ikke behøver være
> top der er de helt almindelige bluetooth headsets absolut fine.

Det var for at blive fri for at have et headset på, når man snakkede over
skype..
Men hvis din løsning passer fint, kan det vist ikke blive bedre, da i
forvejen har en motorola, som jeg ikke har håndfri til.. Men det få jeg så
nu...

Takker...

/Brian