DDR2 900 MHz i Asus P5W DH
Fra : DKJ

Dato : 07-08-06 16:22

Hej NG

Vil et Asus P5W DH kunne fungere med et Kingston HyperX 1 GB PC2-7200 ( 900
MHz) modul?

Manualen siger at bundkortet understøtter DDR2 800

/Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 17:50

DKJ wrote:
> Hej NG
>
> Vil et Asus P5W DH kunne fungere med et Kingston HyperX 1 GB PC2-7200 ( 900
> MHz) modul?
>
> Manualen siger at bundkortet understøtter DDR2 800

I bios på mit board sluger den sagtens ddr900 (og højere)

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : DKJ

Dato : 07-08-06 18:55

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> I bios på mit board sluger den sagtens ddr900 (og højere)

Sidder dine DDR 900 på et Asus P5W DH board ?

Problemet er hvis de ikke passer, så har jeg smidt 1400 kr ud af vinduet da
forhandleren ikke tager dem retur hvis de har været brugt

/Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 21:21

DKJ wrote:
> [...]
>
> Problemet er hvis de ikke passer, så har jeg smidt 1400 kr ud af vinduet da
> forhandleren ikke tager dem retur hvis de har været brugt

Min kammerat har nogle PC8000 moduler jeg har haft sat i mit P5W DH
board og det kørte uden problemer.

--
Claus Albæk (kbh.)