Hvilket grafikkort
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 22:57

Hej!

Efter mit intelligente CPU-spørgsmål er jeg nu klar med et nyt: Jeg skal
have et grafikkort til ca. 1500 kr., hvad er bedst? Jeg har kigget på
Sapphire Radeon X1800 GTO, og det ser da ret godt ud:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194954
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=215770
(hvad er forskellen på ovenstående to egentlig?)

Er der nogen der vil anbefale andet? Eller blot bekræfte mit valg? Kortet
skal bare være til almindelig internet/tekstbehandling og lidt spil, ikke
noget videoredigering eller lignende.

Venlig hilsen,
Anders

Fra : Jens G

Dato : 02-08-06 06:26

On Tue, 1 Aug 2006 23:57:13 +0200, "Anders" <gregersenATadslhome.dk>
wrote:

>http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194954
>http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=215770
>(hvad er forskellen på ovenstående to egentlig?)

I dette tilfælde er der vist ingen forskel, bortset fra et R i
produktkoden.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 02-08-06 08:13

"Anders" <gregersenATadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have et grafikkort til ca. 1500 kr., hvad er bedst? Jeg har kigget på
> Sapphire Radeon X1800 GTO, og det ser da ret godt ud:

For 1500 kr får du et kongekort - har du brug for det?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-08-06 10:10

Anders skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Efter mit intelligente CPU-spørgsmål er jeg nu klar med et
> nyt:

Det havde været endnu mere intelligent, hvis du havde stillet det
den rigtige gruppe

CPU spørgsmål hører til i news:dk.edb.hardware.bundkort

Grafikkortspørgsmål hører til i news:dk.edb,hardware.grafikkort

Denne gruppe er kun til hardware-spørgsmål, der ikke har sin egen
gruppe.

Jan