Søger billig, brugt, bærbar, til specielt ~
Fra : Jens P. Seerup

Dato : 31-07-06 15:54

Jeg sidder og er ved at skrive en festsang!!

Som sangskjuler har jeg tænkt mig en funktionsduelig bærbar.
Hvis den efterfølgende kan trække en Office-pakke og alm. netsurf vil det være
"kanon".

Jeg forestiller mig at den skal kunne køre en Win-Me (eks.)

Udover "Den Blå" og "Gul og gratis", hvor kan det så være en fordel at kikke?

Mvh.

Jp.S.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 31-07-06 18:53

"Jens P. Seerup" <ask.me@notvalid.com.dk> den 31. juli 2006 kl. 16:53
+0100 skrev:
> [...]
>
>Jeg forestiller mig at den skal kunne køre en Win-Me (eks.)
>
>Udover "Den Blå" og "Gul og gratis", hvor kan det så være en fordel at

Jeg mener, at Folkekirkens Nødhjælp havde noget 'retning af en
PC-genbrugsbutik - det hed vist nok PC Fisk.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Jens P. Seerup

Dato : 31-07-06 19:28

| Jeg mener, at Folkekirkens Nødhjælp havde noget 'retning af en
| PC-genbrugsbutik - det hed vist nok PC Fisk.
|
| Mange hilsner
|
| Kasper Hyllested
| www.hyllested.net

Er undersøgt.
Det eksisterer fsv. stadig, men de har intet, deres web er tomt.

JpS

Fra : Klaus H

Dato : 31-07-06 22:22

Jens P. Seerup wrote:

> Er undersøgt.
> Det eksisterer fsv. stadig, men de har intet, deres web er tomt.
>
> JpS

dk.marked.privat.edb.pc

Klaus