USB 2 harddiskskuffe
Fra : Hagar

Dato : 31-07-06 14:24

Hej i gruppen

Min USB skuffe fra Mobile Disk er stået af efter ca. 1½ år, og jeg må have
mig en ny, men hvilken ?
Den jeg havde, den kunne blive uhyggelig varm, nok fordi der ikke var nogen
som helst form for lufthuller i, så jeg er ude efter en der kan holde min
harddisk noget køligere. Jeg ved ikke hvad edbpriser kalder sådan nogle for,
eller hvor de har gemt dem, så jeg ved reelt ikke hvad der er at få, så jeg
har søgt lidt på google og fundet nogle stykker. Det er ikke meget man får
at vide om sådanne sager, så hvis her skulle være nogle der kunne komme med
et lille vink til hvad retning jeg skal gå, så ville jeg blive en glad mand.
Jeg har selv en harddisk, så det skal kun være "kabinettet" og det skal køre
usb 2

Hagar

Fra : JK

Dato : 31-07-06 14:35

On Mon, 31 Jul 2006 15:24:05 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Jeg har selv en harddisk, så det skal kun være "kabinettet" og det skal køre

Hej

Jeg forstår ikke rigtigt, om du kalder et eksternt harddisk kabinet
for en skuffe ? for man tilslutter normalt noget eksternt til usb 2.

http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=169391&ProductCategoryID=288

Der kan du få harddisk kabinetter til såvel 3.5" (normale) eller
bærbare formater (2.5").

Du skal lige passe på, om din harddisk er sata eller IDE (pata).

Zitech har både en butik i Kbh. og Lyngby.

mvh

John

Fra : Hagar

Dato : 31-07-06 16:19

> [...]
> bærbare formater (2.5").
>
> Du skal lige passe på, om din harddisk er sata eller IDE (pata).
>
> Zitech har både en butik i Kbh. og Lyngby.

Det er et kabinet jeg mener, jeg kan godt huske det andet er en skuffe, og
det er til en almindelig IDE 3.5" jeg skal bruge
Det er nu rart når nogen lige kan sætte en på plads

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 31-07-06 16:22

> [...]
> bærbare formater (2.5").
>
> Du skal lige passe på, om din harddisk er sata eller IDE (pata).
>
> Zitech har både en butik i Kbh. og Lyngby.

Er det en lille blæser man ser der bag til ?
http://www.zitech.dk/_gfx/products/210556_400x320.jpg

Hagar

Fra : Johnn Nekman

Dato : 31-07-06 20:13

On Mon, 31 Jul 2006 17:21:34 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Er det en lille blæser man ser der bag til ?
>http://www.zitech.dk/_gfx/products/210556_400x320.jpg
Ja. Min erfaring siger mig dog at det ikke er meget luft den flytter,
og du dermed ikke skal regne med en fantastisk køling fra den.
--
Mvh Johnn