Hvor billigt kan de gøres...
Fra : eva holm

Dato : 30-07-06 17:46

Hej alle i gruppen.
Jeg skal skaffe min ældre mor en stationær pc til erstatning for
hendes nuværende er er kaput.Den skal være så billig som mulig og
det er ikke nødvendigt med software,skærm keyboard og mus det har hun
allerede. Hendes brugskrav er kun internet, ms office og email.Jeg har
været inde på edbpriser og det ser ud som om der er gode muligheder
men det er svært at få en overblik over hvilken konfiguration der er
nødvendig. Når hendes brugskrav er så minimale og det er vigtigt at
prisen er lav.
Håber der er nogen der kan give et godt råd om ovenstående, hvad må
en evt løsning koste uden at man er blevet snydt....
Venlig hilsen
Eva Holm

Fra : HKN

Dato : 30-07-06 18:17

"eva holm" <eva_g_holm@hotmail.com> wrote in message
[...]

Køb en Packard Bell i Bilka - 2500,- for det får du en fin maskine til netop
det brug.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 00:31

Håber der er nogen der kan give et godt råd om ovenstående, hvad må
en evt løsning koste uden at man er blevet snydt....

Køb en brugt p3 til 1000-1500. Jeg har én, den er bare ikke til salg men der
må være andre derude. God jagt.

Fra : John

Dato : 31-07-06 02:26

"eva holm" <eva_g_holm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg skal skaffe min ældre mor en stationær pc til erstatning for
hendes nuværende er er kaput.Den skal være så billig som mulig

Få evt inspiration her:

Dagens tilbud
Intel Celeron 2 Ghz
256 MB DDR RAM
40 GB Harddisk
16x dvd-drev
64 MB Onboard Grafik
NU DKK
1.489,00

Link http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Mvh John

Fra : Madsen58

Dato : 31-07-06 11:25

eva holm wrote:
> [...]
> Håber der er nogen der kan give et godt råd om ovenstående, hvad må
> en evt løsning koste uden at man er blevet snydt....

Her er et bud:

http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=995

Men der er mange muligheder når den ikke skal kunne lave andet en det
nævnte:
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-show.asp?ID=1&Type=4&Processor=Alle&Max=2000&Submit.x=20&Submit.y=5
--
Hilsen Madsen

Fra : isfugl

Dato : 31-07-06 13:53

eva holm wrote:

> [...]
> Håber der er nogen der kan give et godt råd om ovenstående, hvad må
> en evt løsning koste uden at man er blevet snydt....

Tja.. jeg sider og arbejder på en P3 1Gz, som jeg købet brugt ved et kontor
firma, for 50Kr, men så skulle jeg også selv hente den.

--
steffen