Diskettedrevet siger der ikke blev fundet ~
Fra : mvama

Dato : 30-07-06 10:42

Denne besked får jeg når jeg sætter disketten i drevet, det er dataer der er
gemt fra en hardisk der er brudt sammen.Mit OS er XP, hvorfor kan jeg ikke
se dataerne er det fordig de er fra Windows 2000 m.et Fat 32 system,
hvorimod mit OS er NTFS.
Mvh.Jama

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-07-06 17:43

mvama wrote:

> [...]
> ikke se dataerne er det fordig de er fra Windows 2000 m.et Fat 32 system,

Både Windows 2000 og XP understøtter både FAT32 og NTFS. Prøv at putte en
tom diskette i drevet og se om du kan læse og skrive til den. Hvis ikke er
dit drev eller opsætning nok defekt og hvis du kan er disketten. Prøv den
evt. også på en anden computer.

BTW. så bruger alle Windows versioner FAT16 på disketter som standard.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.