AMD Athlon og DDR2!!!
Fra : Thomas Kleis

Dato : 29-07-06 22:27

Hej NG

Jeg har undret mig over, at nogle reklamer og info-skilte, som enkelte
butikker i det danske land har, skriver at en AMD Athlon computer har DDR2
ram. Så vidt jeg har hørt, er det kun Intels processorer der undstøtter
DDR2! Er der tale om fejl i butikkernes skiltning eller hvordan hænger det
sammen?

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra : Hans

Dato : 29-07-06 22:33

Thomas Kleis wrote:
> [...]
> DDR2 ram. Så vidt jeg har hørt, er det kun Intels processorer der
> undstøtter DDR2! Er der tale om fejl i butikkernes skiltning eller

De nye Athlon 64 AM2 Cpu'er kører med DDR2.

Hans

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-07-06 22:31

Thomas Kleis wrote:

> [...]
> DDR2! Er der tale om fejl i butikkernes skiltning eller hvordan hænger det

De nye AM2 CPU'er har DDR2 controller, så den er god nok.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-07-06 22:35

"Thomas Kleis" <thomaskleisREM@VEgmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> DDR2 ram. Så vidt jeg har hørt, er det kun Intels processorer der
> undstøtter DDR2! Er der tale om fejl i butikkernes skiltning eller

læs lidt om AM2 soklen :)

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas Kleis