hjælp, uorginale partroner og cannon 5200
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 22:16

Hej gruppe---
Jeg har købt uoriginale partroner til denne printer.
Mine originale partroner løb tørre og begyndte at blinke.
Nu har jeg flyttet printet over på nye partroner, sat disse i men kan ikke
få dem til at holde
op med at blinke....... Grrrr nogen der har et bud på hvad jeg gør galt
eller et tip på hvordan
jeg løser dette problem....

På forhånd TAK

Med venlige hilsener

Claus Lindblad

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-08-06 15:31

"KingCreol" <claus(AHA)sostack-lindblad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få dem til at holde
> op med at blinke....... Grrrr nogen der har et bud på hvad jeg gør galt

Printeren læser chippen og tror at det er de gamle tommer patroner
der er sat i. Du vil også hele tiden få en advarsel om at de er tomme.

Der er pt ingen løsning, før der kommer patroner med kopi chip.

MVH CP

PS går ud fra at det er en IP5200