deadset til frontpanel
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 16:06

Hej.

Jeg har købt ny computer, en Shuttle X-PC.

Der er onboard lydkort (Realtek HD Audio) og udgang på fronten til headset
og microfon.

Men jeg kan ikke få de to indgange på fronten til at fungere. Ingen lyd -
hverken ind eller ud.

Jeg har installeret den medfølgende driver til Realtek HD Audio driver og
jeg har åbnet Realtek HD Audio Manager.

Her kan jeg se under fanebladet "Audio I/O" at der er en sektion til
front-panel med både microfon og høretelefoner, men den ser inaktiv ud og
jeg kan ikke klikke på den for at indstille ngoet.

Er der forslag til hvad jeg kan gøre?

Fra : Hagar

Dato : 28-07-06 18:13

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> front-panel med både microfon og høretelefoner, men den ser inaktiv ud og
> jeg kan ikke klikke på den for at indstille ngoet.

Det kunne godt lyde som om at ledningerne ikke er sat til på indersiden,
bare et gæt.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 19:04

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse

> Det kunne godt lyde som om at ledningerne ikke er sat til på indersiden,
> bare et gæt.

Det svar har jeg lige akkurat fået for et kvarter siden fra et
supportcenter...

Lidt dårligt at købe en computer, der endda er testet (hvordan ved jeg ikke)
osv.

Fra : Hagar

Dato : 28-07-06 20:38

> Det svar har jeg lige akkurat fået for et kvarter siden fra et
> supportcenter...
>
> Lidt dårligt at købe en computer, der endda er testet (hvordan ved jeg
> ikke) osv.

Nu har jeg selv gået til hånde i en biks hvor maskinerne blev samlet efter
kundens ønske. Testen bestod i at trykke på powerknappen, og se om den
startede op. Det ville jeg ikke stå model til. Jeg ved så, at der da findes
firmaer der vitterligt gør noget ud af det.

Hagar