Fotopapir til Canon PIXMA iP4200?
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 14:23

Jeg har ellers været godt tilfreds med Verbatim Glossy Photo Paper, men
efter skiftet til Canon ser det ikke så godt ud. Hvilket papir (udover
Canons eget) kan anbefales til min nye printer?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 02:41

photocare har noget af det mest fantastiske papir som jeg selv bruger med
glæde........
3 x 50 stk for 190 er enda til at leve med og tager jeg 6 pakker får jeg dem
for 320..........

--
Med venlige hilsener

Claus Lindblad
_______________________

Fra : ha

Dato : 29-07-06 20:32

KingCreol wrote:
> photocare har noget af det mest fantastiske papir som jeg selv bruger
> med glæde........
> 3 x 50 stk for 190 er enda til at leve med og tager jeg 6 pakker får
> jeg dem for 320..........

Og så lige spørgsmålet: Hvilket *fabrikat* er der tale om ?

/ha

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 22:10

det er dette papir jeg bruger--- og jeg har prøve mange typer både her i dk
og fra udlandet.......
http://www.photocare.dk/?side=39&vare_id=322
en af de dejlige ting ved dette papir er at det øjeblikkeligt er tørt og
ikke skal ligge og tørre et eneste sec....

--
Med venlige hilsener

Claus Lindblad

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 08:11

"KingCreol" <claus(AHA)sostack-lindblad.dk> skrev i en meddelelse
> det er dette papir jeg bruger--- og jeg har prøve mange typer både her i
> dk og fra udlandet.......
> http://www.photocare.dk/?side=39&vare_id=322

Det koster da noget mere end de 190.- for 3x50.- du skrev....

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 07:14

ja små 9 kr- mere er liste prisen på - jeg plejer at købe 6 pakker for
360.....

--
Med venlige hilsener

Claus Lindblad
_______________________
Højløkke 31
6310 Broager
tlf 7444 0666 / 2252 4422
_______________________

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 19:57

> ja små 9 kr- mere er liste prisen på - jeg plejer at købe 6 pakker for
> 360.....

Sorry - så ikke at der stod 3-pak.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-06 20:00

> photocare har noget af det mest fantastiske papir som jeg selv bruger med
> glæde........

Synes du det er bedre end Verbatim?

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 07:33

ja helt klart bedere

--
Med venlige hilsener

Claus Lindblad

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-06 18:41

Trekroner skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har ellers været godt tilfreds med Verbatim Glossy Photo
> Paper, men efter skiftet til Canon ser det ikke så godt ud.
> Hvilket papir (udover Canons eget) kan anbefales til min nye
> printer?

Nu har jeg ellers ganske gode erfaringer med Verbatim papir -
også på Canon IP4000, men ellers har jeg gode erfaringer med
Ilford papir

Samt papir fra http://tpi-danmark.dk/

Alle tre fungerer fint her.

Jan