Creative Sound Blaster Audigy Gameport
Fra : Kim

Dato : 26-07-06 05:36

Der sidder en Gameport til et joystik på mit
Creative Sound Blaster Audigy lydkort.
Jeg har flere gange nu prøvet at få et helt almindelig
Logitech Wingman joystik til at få forbindelse med denne
gameport via Kontrolpanel - Spilenheder.
Den vil bare ikke connecte.

Den ser også ok ud inde i Enhedshåndtering hvor den ligger under
Eheder til Lyd, video og spil - Creative Gameport

Kan nogen her venligst hjælpe ?

Mvh Kim
win xp pro dk sp1+2

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-07-06 06:58

Kim skrev:

> [...]
>
> Den ser også ok ud inde i Enhedshåndtering hvor den ligger under
> Eheder til Lyd, video og spil - Creative Gameport

Inde i "spilleenheder" når du tilføjer dit wingman, skal du vælge hvilken
gameport den skal tilknyttes. Måske du har flere stående derinde og vælger
den forkerte ?

Måske ikke lige den mest åbenlyse forklaring, men jeg har selv kvajet mig på
den konto engang, ville lige se om andre var i gang med det samme :)

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]