Mus, mus, hvad har jeg gjort
Fra : Erling Hansen

Dato : 21-07-06 08:04

Nu håber jeg det her er den rigtige gruppe:
Jeg hev min Logitech trådløse mus ud af min Dell med Windows XPhome, for
at prøve den på datterens Mac iBook. Det virkede godt nok ikke ! Så nu
skulle musen 'hjem' til Dellen, men nu var den blevet sur og ville ikke
virke. Til sidst prøvede jeg at installere CD-rom'en med den tilhørende
driver - Det gik heller ikke så godt - da jeg kom til: Vil du have
connection til Logitech....ja, så trykkede jeg 'ja' med enter -
musepilen er jo helt død! Det ku' jeg så ikke komme ud af på anden
måde end ved hjælp af 'killer-knappen'. Jeg har så siden prøvet et par
gange, men musen er stadig heldød.
Hjælp!
Mvh
Erling

Fra : co@ch [4130]

Dato : 21-07-06 09:43

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> musepilen er jo helt død! Det ku' jeg så ikke komme ud af på anden
> måde end ved hjælp af 'killer-knappen'. Jeg har så siden prøvet et par

Da det er en trådløs mus, er der en "connect" knap på både mus og modtager.
Læs i manualen hvad der skal trykkes på først.

Normalt trykkes der på modt. først og inden for få sek. skal der trykkes på
musen for at opnå kontakt.

Måske har du nu lavet lo.. i det ved at prøve at installere softwaren igen?

Mvh
Bri@n

Fra : Erling Hansen

Dato : 21-07-06 10:35

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> wrote:

> [...]
>
> Mvh

> Måske har du nu lavet lo.. i det ved at prøve at installere softwaren igen?

Det lyder ikke usandsynligt ... æv
Mvh
Erling