SD kort - antal filer
Fra : Morten L

Dato : 20-07-06 18:52

Jeg har købt et Kingston 1Gb SD kort, men løber ind i 'det særeste' når jeg
fylder mp3 filer over på det. Når jeg har fyldt mellem 50 og 70 mp3'er over
på kortet, så går det 'grassat'. Det vil sige: der bliver oprettet ca 15
biblioteker med sære navne (uforståeligt krimskrams) og jeg får melding om
at der ikke kan skrives til enheden, så formatere jeg og kortet ser fint ud
igen....

Har fået kortet byttet, men det næste kort opfører sig ligeså . . . er der
et max antal filer man kan lægge på et SD kort?

??
ml

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Dr. Phil

Dato : 20-07-06 20:29

"Morten L" <ml@safnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har fået kortet byttet, men det næste kort opfører sig ligeså . . . er der
> et max antal filer man kan lægge på et SD kort?

Næææ vil jeg mene.Jeg har godt nok ikke et 1gb SD kort men et 1gb MS Duo Pro
til min mobiltelefon og jeg har over 100 mp3 filer på og enkelte billeder.

Men det lyder underligt når du har fået byttet kortet,at det stadig fucker
op.
Måske Windows laver noget rav??
Har du prøvet med en anden kortlæser ??
Evt anden USB port ??

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-07-06 21:13

Morten L wrote:

> [...]
> der
> et max antal filer man kan lægge på et SD kort?

Nej. Kortet er ligeglad med hvad du lægger på det. Fejlen ligger efter al
sansynlighed i filsystemet eller styresystemet.

Hvis du lægger filerne direkte i roden, så prøv istedet at oprette en mappe
og læg filerne derind.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-07-06 21:31

Morten L skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har købt et Kingston 1Gb SD kort, men løber ind i 'det
> særeste' når jeg fylder mp3 filer over på det. Når jeg har
> fyldt mellem 50 og 70 mp3'er over på kortet, så går det
> 'grassat'.

Det kommer an på filsystemet - der kan godt være en begrænsning
på 64 filer i roden - men så bare læg dem ind i nogle
mapper/directoried.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 164 spam-mails

Til gengæld spammer den alle indlæg med disse linier altså et
anti-spam program, der selv sender spam ;-(

Derfor er det meget upopulært på usenet - og mange svarer af
princip ikke på indlæg med Spamfighter reklamer.

Der findes adskillige bedre og gratis alternativer, der ikke selv
sender spam.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Morten L

Dato : 21-07-06 09:20

> Det kommer an på filsystemet - der kan godt være en begrænsning på 64
> filer i roden - men så bare læg dem ind i nogle mapper/directoried.

Hmm det lyder ok, men den afspiller min Palm Tungsten E bruger (Real) kan
kun genkende sange der ligger direkte i roden. Jeg har prøvet at lægge et
par mapper ind med musik, men så kan Real ikke 'se' dem . . . øv!

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-07-06 09:10

Morten L skriblede:
> [...]
> Hent en gratis SPAMfighter her.

----------
> Den har indtil videre sparet mig for at få 166 spam-mails

Tror du ikke du kunne gøre noget ved
det problem.....Dit mail program sender
denne meddelelse og den *ønsker* vi
ikke at se gentagetgentagetgentaget.

--
Lars Fragstrup

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-06 10:26

Lars Fragstrup skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Tror du ikke du kunne gøre noget ved
> det problem.....Dit mail program sender
> denne meddelelse og den *ønsker* vi
> ikke at se gentagetgentagetgentaget.

Det ville ihvertfald nok hjælpe gevaldigt på manges lyst til at
svare

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Morten L

Dato : 24-07-06 12:34

> Det ville ihvertfald nok hjælpe gevaldigt på manges lyst til at svare

Hej Jan . . . forstod det godt ved første 'hint', nå men nu går jeg til
Kingstons Tech Support, for lige gyldigt hvad jeg gør så resultere det hele
tiden i totalt filkaos. Se evt her:
http://www.mortenlyn.safnet.dk/Kingston%201GB%20SD.jpg

things that makes U go 'hmmmmm....

morten

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : NS

Dato : 31-07-06 08:38

Morten L skrev:

> [...]
>
> things that makes U go 'hmmmmm....
>
> morten

> Den har indtil videre sparet mig for at få 181 spam-mails

Så fik vi den lige igen. You gotta love that
program...

NS

Fra : Max

Dato : 31-07-06 08:49

Hej NS

> Så fik vi den lige igen. You gotta love that
> program...

Men åbenbart ikke nok til at betale :(

Mvh Max