Video (vhs) på pc-skærm
Fra : Anders Hansen

Dato : 13-07-06 18:27

Hej... Jeg har en video-afspiller (til at afspille vhs-bånd) er det
muligt at se video fra denne på min pc-skærm (uden brug af pc)?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Anders Hansen

Fra : Aksel

Dato : 13-07-06 21:23

"Anders Hansen" <nomail@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej... Jeg har en video-afspiller (til at afspille vhs-bånd) er det
> muligt at se video fra denne på min pc-skærm (uden brug af pc)?

> [...]

Nej.

Hilsen Aksel

Fra : Johnn Nekman

Dato : 13-07-06 22:20

On Thu, 13 Jul 2006 22:22:59 +0200, "Aksel"
<akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote:

>"Anders Hansen" <nomail@nospam.com> skrev i en meddelelse
>>
>Nej.

Jo! Kræver blot ekstra udstyr som f.eks.:
http://www.danbit.dk/produkter/1510.phtml
--
Johnn

Fra : Anders Pedersen

Dato : 13-07-06 22:30

Den 13.07.2006 kl. 19:26:59 skrev Anders Hansen <nomail@nospam.com>:

> Hej... Jeg har en video-afspiller (til at afspille vhs-bånd) er det
> muligt at se video fra denne på min pc-skærm (uden brug af pc)?

Det kræver en standalone tvbox med vidoeind

feks den her
http://www.av-connection.dk/?HirachyID=846

Aksel: Det er muligt via en tvbox at koble en vhs til en pcskærm
uden tvboxen er ikke muligt
--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : jk

Dato : 14-07-06 14:19

"Anders Hansen" <nomail@nospam.com> wrote in message
> Hej... Jeg har en video-afspiller (til at afspille vhs-bånd) er det
> muligt at se video fra denne på min pc-skærm (uden brug af pc)?

det er ikke så svært :) men kræver selvfølgelig dette:

- grafikkort med tv-in (composite eller svhs)
- scart-til-(composite eller svhs) kabel
- download eksempelvis ChrisTV (http://www.chris-tv.com/) jeg er ikke HELT
sikker på, om du ka' bruge dette program med et almindeligt grafikkort ELLER
om det kræver et decideret tv-kort (hvis du iøvrigt har et sådant vil det
gøre dit liv møj nemmere :)
hvis nu chrisTV ikke ka' bruges, så søg lidt på google.

/JK

Fra : Kim

Dato : 14-07-06 14:46

On Fri, 14 Jul 2006 15:18:50 +0200, "jk" <dontspam@me.com> wrote:

>det er ikke så svært :) men kræver selvfølgelig dette:

>- grafikkort med tv-in (composite eller svhs)

Hvordan ?
( Når det nu skal være uden brug af PC ).

Desuden er S-VHS en båndstandard og ikke et signal.
Hint : S-video.

--
Kim

Fra : jk

Dato : 14-07-06 14:53

"Kim" <k@x.x> wrote in message

> Hvordan ?
> ( Når det nu skal være uden brug af PC ).

hov for (BEEP) havde lige overset det med "uden brug af pc" , hmm.... så
dur det selvfølgelig ikke.

/JK

Fra : Hauge

Dato : 14-07-06 14:48

Hejsa
jk wrote:

> det er ikke så svært :) men kræver selvfølgelig dette:
>
> - grafikkort med tv-in (composite eller svhs)
> - scart-til-(composite eller svhs) kabel
> - download eksempelvis ChrisTV (http://www.chris-tv.com/)

Hænger det helt sammen?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060714134820@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Anders Hansen

Dato : 02-08-06 12:14

> Hej... Jeg har en video-afspiller (til at afspille vhs-bånd) er det
> muligt at se video fra denne på min pc-skærm (uden brug af pc)?

Tak jeg fandt en ud fra jeres links.

Med venlig hilsen

Anders Hansen