Køb af Belkin TuneCast II
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 10:25

Hejsa

Er der nogen der kender et sted (evt. tyskland fx) hvor man kan købe Belkin
TuneCast II. Kan umiddebart kun finde den ét sted i DK (edbstore.dk) men der
er den ikke lagervarer i det næste stykke tid.

Pfh TAK!
Mvh
Anders

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 12-07-06 11:23

"Anders Jacobsen" <none> den 12. juli 2006 kl. 11:24 +0100 skrev:
> [...]
>der
>er den ikke lagervarer i det næste stykke tid.

De er jo godt nok stadig ulovlige i DK - men man kan da købe dem på Ebay -
www.ebay.com

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 11:39

> De er jo godt nok stadig ulovlige i DK - men man kan da købe dem på Ebay -
> www.ebay.com

Nej det skulle være lovliggjort.
http://www.pocket-lint.co.uk/news.php?newsId=3796

Citat: If you're going to Germany, Switzerland, Denmark, and Iceland, you're
in luck because it's perfectly legal to listen to your music with the
device.

Når. Men ebay er et bud men jeg vil gerne have den fra ny hvis det er
muligt. Andre forslag?

/Anders

Fra : Henning

Dato : 12-07-06 13:22

On Wed, 12 Jul 2006 11:24:57 +0200, "Anders Jacobsen" <none> wrote:

> [...]
>TuneCast II. Kan umiddebart kun finde den ét sted i DK (edbstore.dk) men der
>er den ikke lagervarer i det næste stykke tid.

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=263200 -
når den end ikke er frigivet fra producenten, er den nok ikke til at
finde andre steder

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 13:53

> http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=263200 -
> når den end ikke er frigivet fra producenten, er den nok ikke til at
> finde andre steder

Igen tror jeg ikke det er korrekt. Det er anmeldelser mange steder fra
"normale" folk der har købt dem. Så den må da findes på markdet. Ovenstående
side er sikkert bare en "zombie" side som de ikke har fået opdateret.

Nogen der har en update på det eller igen, købe steder?

/Anders

Fra : John

Dato : 12-07-06 17:30

Anders Jacobsen skrev:

> Igen tror jeg ikke det er korrekt.

Det er det heller ikke.

> [...]
> side er sikkert bare en "zombie" side som de ikke har fået opdateret.
>
> Nogen der har en update på det eller igen, købe steder?

Jeg ved MediaMarkt har haft den i deres katalog til 35 euro.

Det er iøvrigt en af de bedre FM-sendere i den kategori.

Mvh

John

Fra : Henning

Dato : 12-07-06 18:07

On Wed, 12 Jul 2006 18:30:04 +0200, John <jk7410@gmail.com> wrote:

>Det er det heller ikke.

>Jeg ved MediaMarkt har haft den i deres katalog til 35 euro.

http://www.mediamarkt.de/av/ps/kensingtonbelkinfmtransmitter/ - men
desværrre ikke noget om pris eller postordre

Fra : Henning

Dato : 12-07-06 18:10

>http://www.mediamarkt.de/av/ps/kensingtonbelkinfmtransmitter/ - men
>desværrre ikke noget om pris eller postordre
... til gengæld skulle
http://www.yagma.com/on/demandware.store/Sites-YAG-Site/de_DE/Link-Product?sku=10000020468&PartnerID=ZANOX&ProgramID=1433277C720350234
kunne levere nu til 23€, og de tager Visa

Fra : Henning

Dato : 12-07-06 18:17

On Wed, 12 Jul 2006 19:09:44 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>.. til gengæld skulle
>http://www.yagma.com/on/demandware.store/Sites-YAG-Site/de_DE/Link-Product?sku=10000020468&PartnerID=ZANOX&ProgramID=1433277C720350234
>kunne levere nu til 23€, og de tager Visa
.... men de leverer ikke til Danmark.
Endelig lykkedes det at finde en som både tager kreditkort og leverer
til Danmark!
http://www.mp3-player.de/artikel.php?ArtNr=3152&id=122
Ialt 36,49€ incl. porto og kreditkortgebyr.

Fra : John

Dato : 12-07-06 18:52

Henning skrev:

> http://www.mp3-player.de/artikel.php?ArtNr=3152&id=122
> Ialt 36,49€ incl. porto og kreditkortgebyr.

Det er faktisk en ret god pris.

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 21:10

> Endelig lykkedes det at finde en som både tager kreditkort og leverer
> til Danmark!
> http://www.mp3-player.de/artikel.php?ArtNr=3152&id=122
> Ialt 36,49? incl. porto og kreditkortgebyr.

Fantastisk. Har lige bestilt og betalt til 36.49?. ....1000 tak Henning!

Mvh
Anders

Fra : Henning

Dato : 18-07-06 13:36

>Endelig lykkedes det at finde en som både tager kreditkort og leverer
>til Danmark!
>http://www.mp3-player.de/artikel.php?ArtNr=3152&id=122
>Ialt 36,49€ incl. porto og kreditkortgebyr.

Til info - jeg bestilte onsdag aften og har netop modtaget min nye
"gadget" i dag tirsdag Den fungerer glimrende, jeg har dog ikke
testet om den sender i stereo eller kun mono...

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 22:15

> Til info - jeg bestilte onsdag aften og har netop modtaget min nye
> "gadget" i dag tirsdag Den fungerer glimrende, jeg har dog ikke
> testet om den sender i stereo eller kun mono...

Har også fået min nu. Er også ganske tilfreds. Synes dog den er ret følsom
over for fysisk blokering som fx hvis man går ind foran den. Har du også
oplevet det?

/Anders

Fra : Henning

Dato : 20-07-06 16:29

On Wed, 19 Jul 2006 23:14:38 +0200, "Anders Jacobsen" <none> wrote:

>Har også fået min nu. Er også ganske tilfreds. Synes dog den er ret følsom
>over for fysisk blokering som fx hvis man går ind foran den. Har du også
>oplevet det?

Mja - jeg har konstateret at den er stort set ubrugelig i bilen i
Københavnsområdet. Der er ingen ledige frekvenser, de få steder der
kun er svagt signal kan jeg overstyre med Belkinen, men ikke med
tilfredsstillende reultat Har dog fundet ud af at den sender i
stereo.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 23-08-06 19:05

> [...]
> kun er svagt signal kan jeg overstyre med Belkinen, men ikke med
> tilfredsstillende reultat Har dog fundet ud af at den sender i

Har haft en i ca. 1½ år nu - lækker opfindelse! Men den har bestemt sine
begrænsninger. Bruger utrolig hurtigt batteri, og sende afstanden er noget
mindre end angivet i vejledningen. 1-3 meter uden forhindringer (nogen gange
er forhindringer faktisk en fordel! fx at holde senderen i hånden. Ved ikke
hvorfor...) er min erfaring.

Har haft meget svært ved at bruge den i bilen - især hvis det er én med
antenne siddende bagerst på taget. Tilgengæld er det ret fedt at komme forbi
en lejr på roskilde festival og 'spå' om hvilken musik de spiller på en
bestemt frekvens (og hvad der kommer bagefter!)

Plejer somregel at bruges den laveste eller højeste frekvens - de er oftest
ledige.

/morten

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 13-07-06 12:46

"Anders Jacobsen" <none> den 12. juli 2006 kl. 12:39 +0100 skrev:
>Nej det skulle være lovliggjort.
>http://www.pocket-lint.co.uk/news.php?newsId=3796

Nej, endnu ikke, men IT- og Telestyrelsen har tidligere på året sagt, at
de netop arbejder på at gøre det lovligt. Se evt.
http://www.computerworld.dk/art/23966 hvor der står noget om det, samt
denne tråd, hvor der linkes til lovgivning etc.:
http://debat.ing.dk/topic/?tid=30209

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : John

Dato : 13-07-06 15:57

Kasper Hyllested skrev:

> Nej, endnu ikke, men IT- og Telestyrelsen har tidligere på året sagt, at
> de netop arbejder på at gøre det lovligt. Se evt.

Ifølge IT & TS vil det blive lovligt i løbet af nogle måneder, og det
var i starten af maj man udtalte det. Hvad "nogle måneder" så er inden
for IT & TS regi tør jeg ikke tænke på :)

Mvh

John