OCR - Medion scanner
Fra : Lasse

Dato : 11-07-06 21:04

Hej,

Jeg har en Medion scanner, som jeg gerne vil bruge til OCR indlæsning af
dokumenter. Desværre kniber det med at genkende æ, ø og å.

Kan man på nettet finde en ny driver der bedre kan kende disse danske
karakterer.

Med venlig Hilsen

Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 00:17

"Lasse" <Lars.Kalsen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dokumenter. Desværre kniber det med at genkende æ, ø og å.
>
> Kan man på nettet finde en ny driver der bedre kan kende disse danske

Det er ikke driveren der er problemet, det er ocr-programmet. Kan det ikke
"lære" ?

mvh Ebbe

Fra : jk

Dato : 14-07-06 14:21

"Lasse" <Lars.Kalsen@jubii.dk> wrote in message
> [...]
> dokumenter. Desværre kniber det med at genkende æ, ø og å.
>
> Kan man på nettet finde en ny driver der bedre kan kende disse danske

http://www.abbyy.com/finereader8/?param=44890&gclid=CN6sydaokYYCFROpEAodMUd2wg

/JK