HP ScanJet 7650n Network Scanner / Canon D~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 11-07-06 10:22

Hej NG,

Jeg overvejer at købe en netværksscanner til PDF filer således at jeg ikke
længere behøver en PC med tilsluttet scanner.

Jeg har fundet 2 modeller:
HP ScanJet 7650n Network Scanner - ca. 6400 eksl. moms
Canon DR3080c & Network Scanning Adapter NSA-01 - ca. 20.000 eksl. moms

Er der nogen der kan fortælle mig fordele ulemper / fordele med de 2
forskellige modeller?

Hvordan er brugerfunktionaliteten? Virker det godt?

Jeg hælder mest til HP versionen da den er over 10.000 billigere...

Hilsen
Claus

Fra : Esben

Dato : 11-07-06 16:48

"Claus Nielsen" <clausn@mail.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvordan er brugerfunktionaliteten? Virker det godt?
>
> Jeg hælder mest til HP versionen da den er over 10.000 billigere...

Har du overvejet en mfp printer med den mulighed? Det fås fra ca 16k + moms
i laser.

--
Esben

Fra : Claus Nielsen

Dato : 13-07-06 07:44

Hej Esben,

MFP? Noget multifunktions printer?

Har du et godt produkt du kan fremhæve?

Hilsen
Claus

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 13-08-06 17:18

Claus Nielsen skrev:

> Jeg overvejer at købe en netværksscanner til PDF filer således at jeg ikke
> længere behøver en PC med tilsluttet scanner.

Jeg er selv på udkig efter noget lign. som, ved valg på scanneren, kan
scanne til enten en PDF på et netværksdrev (server) eller til en
billedfil på samme server/drev.

Udover en egentlig netværksscanner har jeg overvejet om der skulle
findes en art scanner -> Ethernet adaptor som muliggør anvendelse af en
mindre kostbar scanner.

Er der nogen herinde som har kendskab til noget sådan?

Mvh
Claus