2 md. gammel pc, strømforsyningen lugter f~
Fra : jk

Dato : 09-07-06 08:30

Mit lille problem går ud på at min nye pc (bygget for 2 måneder siden) er
begyndt at lugte grimt af brændt
plastik - det kommer 100% fra strømforsyningen (antec-minitower) sådan en
svend er vel nittet sammen ?
- jeg er for doven til at kikke efter selv :)

hm...damnit ! - jeg gider næsten ikke pille alt ud igen og bytte kabinettet,
men det ka' jo være jeg bliver
nød til det, på den ene eller anden måde...

@£$@£$ !

/JK

Fra : Klaus H

Dato : 09-07-06 09:16

jk wrote:
> [...]
> kabinettet, men det ka' jo være jeg bliver
> nød til det, på den ene eller anden måde...

Slap af. Strømforsyningen sidder monteret med 4 skruer -det er såmend det
hele.
Klaus H

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 09-07-06 09:45

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Slap af. Strømforsyningen sidder monteret med 4 skruer -det er såmend det
> hele.
> Klaus H

Men garantien ryger hvis den åbnes.

Fra : Klaus H

Dato : 09-07-06 09:59

> Men garantien ryger hvis den åbnes.

Ikke hvis man piller strømforsyningen ud og indsender den som reklamation
til forhandleren. Man skal selvfølgelig ikke åbne strømforsyningen.

Klaus H

Fra : jk

Dato : 09-07-06 16:00

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> wrote in message

> Ikke hvis man piller strømforsyningen ud og indsender den som reklamation
> til forhandleren. Man skal selvfølgelig ikke åbne strømforsyningen.

hm.. den ide var måske ikke så ringe endda, så slap jeg da for at tage alt
ud igen -men hvordan kan de (det er købt hos multimediaworld) mon være sikre
på, at den strømforsyning stammer fra det kabinet, hvor jeg "givetvis"
skulle have taget den ud af ?

/JK