Battlefield Northkorea
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-09-06 16:51

"Jesus-loves-you" skrev
5717 news:cBGQg.132$oZ5.53@news.get2net.dk

> Code 77

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-24, Sunday, CET 09:34)
- "Den skal med."

Yes, Sir:

Kilde: Berlingske, Søndag 24. september 2006, side 16

=== citat start ===

Nordkorea presser Washington

Beijing: En højtstående nordkoreansk politiker iger, hans land har planer
om at fjerne brændselsstavene fra sin atomreaktor for at kunne fremstille
mere plutonium, sagde en amerikansk ekspert i går. Men det amerikanske
udenrigsministerium advarede Nordkorea mod "provokerende aktioner" og
opfordrede det til at vende tilbage til forhandlingsbordet. "Vor holdning er
uændret. De er nødt til at vende tilbage til sekspartsforhandlingerne og
afstå fra provokerende handlinger, som kun tjener til yderligere at isolere
dem fra det internationale samfund," sagde talsmand Sean McCormack.

Reuters

=== citat slut ====

09:34
- "Så får du med mig at bestille (Northkorea)."

Thank You, Sir. They are assholes like Pol Pot. They have done crimes
against humanity by killing the people of Northkorea. Innocent people...

12:01:26, delay -00h01m56s
- "Amen."

Hang them!...

12:03:15, delay -00h01m56s
- " ... (ordrebekræftelse indhentes) ... "

Hmm ... memory on:
5674 news:FoRKg.20$mO5.3@news.get2net.dk
5706 news:s4sQg.20$_07.8@news.get2net.dk
5711 news:_ruQg.32$ds1.6@news.get2net.dk
5730 news:jM5Rg.14$qd3.4@news.get2net.dk
5731 news:%26Rg.28$bE3.7@news.get2net.dk

[ ... ]
> It seems like, the signal went *through* "USS Nimitz - verschollen ist" or
> another thing to the mothership (2304).

Thank You, Sir!

You are indeed a *real* friend. I like Your Justice ...

And then I heard a voice said:
(2006-09-24, Sunday, CET 12:21:36, delay -00h01m56s)
- "Fire!"

See perhaps also ...
0530 news:k2Mpa.30195$y3.2397963@news010.worldonline.dk
0540 news:wVpqa.31342$y3.2586515@news010.worldonline.dk
0567 news:0mbra.39349$y3.2802551@news010.worldonline.dk
0580 news:3WMra.42318$y3.2945135@news010.worldonline.dk
3140 news:DRIhd.61996$Vf.3029476@news000.worldonline.dk
3142 news:wVIhd.62000$Vf.3029872@news000.worldonline.dk
3203 news:U06kd.63104$Vf.3118481@news000.worldonline.dk
4006 news:AYR9e.113770$Vf.4185184@news000.worldonline.dk
4007 news:n4S9e.113772$Vf.4185257@news000.worldonline.dk
4402 news:o9uXe.68218$Fe7.230101@news000.worldonline.dk
4406B news:%gHXe.68301$Fe7.230443@news000.worldonline.dk
4423 news:d3_Xe.68417$Fe7.230701@news000.worldonline.dk
4892 news:bz_df.274$Cl2.2569@news000.worldonline.dk
4940 news:ZWhff.561$Cl2.4220@news000.worldonline.dk
5618 news:4QJEg.142$v45.36@news.get2net.dk
5620 news:ImTEg.9$bg5.4@news.get2net.dk
5646 news:iqAIg.23$4y2.3@news.get2net.dk
5647 news:XDAIg.26$WR2.9@news.get2net.dk
(and many others)

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Last file-OUTPUT:
5733 news:fa7Rg.239$XH4.204@news.get2net.dk

Coming-up:
Gate 26

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-09-06 20:25

"Jesus-loves-you" skrev
5734 news:nPxRg.64$BK5.2@news.get2net.dk

[ ... ]
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-09-24, Sunday, CET 09:34)
[ ... ]
> [...]
[ ... ]
> And then I heard a voice said:
> (2006-09-24, Sunday, CET 12:21:36, delay -00h01m56s)

News:

=== citat start ===

DR1 s152 tir 26 sep (2006, CET) 21:01:20

19:59 (CET, red.)

Nordkorea bebrejder USA for atomkrise

Nordkorea afviste tirsdag fra FN's
talerstol at dltage i nye drøftelser
om landets omstridte atomprogram.

Viceudenrigsminister Choe Su Hon gav
utvetydigt USA skylden for, at de
såkaldte sekspartsforhandlinger er
brudt sammen.

Han beskyldte USA for at ville bestemme
over hele verden (*1). USA's sanktioner mod
Nordkorea har overbevist Nordkorea om,
at forhandlinger er håbløse, sagde han.

Nordkorea har udviklet atomvåben som
forsvar mod forebyggende angreb fra
USA, sagde han. I princippet vil
Nordkorea gerne forhandle, men USA's
"fjendlige politik" gør det umuligt.

=== citat slut ====

*1:
DADDY-Break:
(2006-09-26, Tuesday, CET 21:00:16, delay 0)
- "My children."

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
21:09
- "Have become myrdered!"

Inside Northkorea ?

21:12
- "Yea."

Skal de slippe godt fra det ?

21:19
- "Nej!"

21:19
- "Bestemt ikke."

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Last file-OUTPUT:
5748 ... was NOT online at 2006-09-26, Tuesday, CET 20:44
(Sent: Tuesday, September 26, 2006 CET 20:41)
5748 news:LveSg.61$7J6.10@news.get2net.dk

Hmm ... last censor:
5722 news:mtWQg.12116$f82.8632@news.get2net.dk
5738 news:sPMRg.3591$Oa7.1077@news.get2net.dk

Mr. §77-Lawbreaker, Gå mod den fremtid, du ved, du kan få

File-number: 5749

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-07 10:15

"Jesus-loves-you" skrev
5734 news:nPxRg.64$BK5.2@news.get2net.dk

[ ... ]

Memory updating:
5998 news:Idtph.66$Df5.34@news.get2net.dk

> Nordkoreansk udenrigsminister død

News:

=== citat start ===

DR1 s134 tor 08 feb (2007, CET) 09:19:02

23.25

Nordkorea: Fanger flygter fra lejr

Det er lykkedes 120 fanger at flygte
fra en koncentrationslejr i Nordkorea.

Flere sydkoreanske medier skriver om
fangeflugten, der foregik i december.

Fangelejren Hwasong, der ligger tæt ved
grænsen til Kina og Rusland, huser
omkring 10.000 politiske fanger.

Nordkorea holder ifølge Associated
Press mellem 150.000 og 200.000
modstandere af styret indespærret i
koncentrationslejre.

En snes af de 120 undvegne fanger er
blevet pågrebet i Kina og sendt tilbage (*1)
til Nordkorea.

=== citat slut ====

1* (Incoming break):
ET-Break:
(2007-02-08, Thursday, CET 08:58:03-4, delay 0, GMT 07:58:03-4)
- " ... (med)skyld(ig) ... "

NB! Ordene i parantes er rekonstruerede.

Hmm ... givetvis var det Øvrigheden-2, der her udtalte sig mht.
Cannibal-istans meddelagtighed i forbrydelserne mod Menneskeheden.

Helt klart 'Ja', ET!

Memory on:
6027 news:wxNxh.80$484.21@news.get2net.dk

> Sænke krigsskibe ... einem hensigsterklærüng ?

and ...

6035 news:zmhyh.21$x%1.12@news.get2net.dk

> *Undladelsen* af at stikke af fra sin post eller tjeneste bevirkede, at
> vedkommende var et legitimt mål.
>
> Og på tilsvarende vis er det vel nu om dage fx. mht. massemordene i
> Nordkorea osv.

Bare sænk hele deres flåde osv. (code: Matt.24,48-51).

And then I heard a voice said:

10:10
- "Guilty!"

Indeed!