Sindsyg blir du, når løgn vælter korthuset
Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-06 16:35

Sindsyg blir du, når løgn vælter korthuset

Smiger, ros, trøst, hykleri, høflighed, humor osv stiver din
selvtillid af hundred gange dagligt.

Men fundamentet er usikkert og mange kan let blive ramt af subtile
løftebrud og "det nervøse sammenbrud" lurer under overfladen.

En opskrift på et forsvar er at droppe nedvurderingen af aparte
afvigere og indse, at du er ikke højt hævet over visse sociale tabere.

Hvis du pludselig bliver udstødt og mister den accept-facade, du lever
højt på, er du ikke er ringere menneske af den grund.

De spændende og vidunderlige særheder, som er din personlighed,kan du
da få til at arbejde for dig, og ikke frygte afsløring.

Man skal ikke søge at eliminere sine komplekser - man skal bringe sig
i overensstemmelse med dem: Det er dem der styrer vor opførsel her i
verden. Camus

site Much of your pain is self chosen. It is the bitter potion by
which the physician within you heals your sick self.
Kahlil Gibran

site The strongest symptom of wisdom in man is his being sensible
of his own follies. Rochefoucauld (1613-1680)French
Classical Writer

site There is a pleasure sure, in being mad, which none but madmen
know, John Dryden

siteEn meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større
dyd, der består i at afbalancere dem. Camus

sitepotsif"Målet er ikke enhed eller harmoni - det er skældsord for
Nietzsche -målet er at det fortrængte og problematiske kanaliseres
over i noget konstruktivt" Safranski

siteps En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er
viljesakter og er portaler til opdagelse. James Joyce

siTEPSib Sanity is a madness put to good uses, waking life is a
dream controlled. George Santayana

siterapiadselv Først har man møje med at emancipere sig fra
sine lænker, og sluttelig må man endog emancipere sig fra denne
emancipation! Enhver af os må, om også på meget forskellig vis,
doktorere på sin lænke-syge (Ketten-Krankheit), også efter at han har
brudt lænkerne.Nietzsche

siterf Det er mig ikke nok at lynet ikke mere gør skade. Jeg vil ikke
aflede det: det skal lære at arbejde for mig. Zarathustra/Nietzsche
(bog4 kap 13,7.)

sitesdselv Først har man møje med at emancipere sig fra sine
[...]

siteSdselv Selvet siger til jeg'et "Føl smerte her" . Og da lider
det og tænker på, hvordan det ikke mere skal lide - og just derfor bør
det tænke.Selvet siger til jeg'et "Føl lyst her" . Da fryder det sig
og tænker på, hvordan det igen og igen skal fryde sig - og just derfor
bør det tænke. . Nietzsche

siTEsfso There is a wisdom in this beyond the rules of physic:

siTESib Noble deeds and hot baths are the best cures for
depression. Dodie Smith

siTEsib Problemet er ikke at jeg er paranoid men at jeg ikke er
paranoid nok Woody Allen

siTEsib The foolishness is a shrine of protection against the
outside world Peter Bamm

siTEsibsom Look into the depth of your own soul and learn first to
know yourself, then you will understand why this illness was bound to
come upon you and perhaps you will thenceforth avoid falling ill.
Sigmund Freud

siTEsidLø To lie still and think little is the cheapest medicine
for diseases of the soul.Nietzsche

siTEsk "Jeg har den lykke efter hele årtusinders vildfarelser
og forvirringer at have genfundet den vej, der fører til et ja og et
nej. Jeg lærer et nej til alt, hvad der svækker - alt hvad der
udmatter. Nietzsche

siTEuePASSERsibmk Ofte indgår to idioter et fornuftægteskab.
Wieslaw Brudzinski

siTEufielsb A man should not strive to eliminate his complexes, but to
get into accord with them: they are legitimately what directs his
conduct in the world. Sigmund Freud

Fra : JP

Dato : 24-09-06 18:05

> Hvis du pludselig bliver udstødt og mister den accept-facade, du lever
> højt på, er du ikke er ringere menneske af den grund.

Hvor er det dejligt at høre Bo, dig som altid har haft travt med at
unuanceret sætte grupper i bås som tabere eller snyltere. Dit nuværende
standpunkt virker også langt mere naturligt, nu når man tænker på at du selv
er statsfinancieret og aldrig selv ville ha haft en chance i et samfund hvor
det var den stærkes ret der styrede.
Fedt , så har du måske trods alt nosser.

Jesper

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-09-06 18:19

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samfund hvor det var den stærkes ret der styrede.
> Fedt , så har du måske trods alt nosser.

Den slags små logiske kortslutninger i sin argumentation generer ikke BW.
Men bær over med ham. Som enhver ægte skizzo .. tror han jo heller ikke han
er syg.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-06 18:47

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> [...]
>

> Den slags små logiske kortslutninger i sin argumentation generer
> ikke BW. Men bær over med ham. Som enhver ægte skizzo .. tror han jo

Splittet sind har alle i den civiliserede verden - ellers kunne vi
ikke tænke

Jeg ku let klare mig uden staten, for jeg er spekulant og bolighaj og
har inveseret klogt og samfundsgavnligt.

I et land der bruger de resterende penge på muslimimport, er
skattesnydee og folk der hæver fra sjasen extremt gavnlige, få så e
der mindre tilbage til helligkrig-fremme

Fra : JP

Dato : 24-09-06 19:44

> I et land der bruger de resterende penge på muslimimport, er skattesnydee
> og folk der hæver fra sjasen extremt gavnlige, få så e der mindre tilbage
> til helligkrig-fremme

Wow, bistandsklienter er altså direkte gavnlige for landet. Er det noget
Glistrup har sagt? Men hvis du let kunne klare dig uden staten, så kunne du
jo donere pengene, du modtager helt kvit og frit fra staten ( mig og de
andre) til mig. Så skal jeg tilgengæld love dig at snyde i skat. Så bliver
alt fryd og gammen, helt uden muslimer.
Var det en universitets uddannelse du havde ??

Jesper

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-06 23:48

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> wrote in message

> Wow, bistandsklienter er altså direkte gavnlige for landet. Er det
> noget Glistrup har sagt? Men hvis du let kunne klare dig uden
> staten, så kunne du

Glistrup har rost skattenydere som gavnligere end sabotørerne, for
hver skattekrone bruges til fædreandets fordærv og andet ran fra
staten er også gavnligt

> [...]
> Så bliver alt fryd og gammen, helt uden muslimer.
> Var det en universitets uddannelse du havde ??

Cand.scient i kemi,KbhvUniv 1970 - hvorfor?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-09-06 21:35

> Jeg ku let klare mig uden staten, for jeg er spekulant og bolighaj og har
> inveseret klogt og samfundsgavnligt.

Dvs. at du nasser på samfundet, jvf. at du er på overførselsindkomst?
Hvordan får du det til, at hænge sammen med din ideologi (og din gud -
Glistrup) om 0% skat?

> I et land der bruger de resterende penge på muslimimport, er skattesnydee
> og folk der hæver fra sjasen extremt gavnlige, få så e der mindre tilbage
> til helligkrig-fremme

Om vi bruger pengene på "Muslimimport", eller på nassere som dig, kan vel
være ligemeget - Men du mener måske, at du er et overmenneske (og har ret
til mere end andre. læs: andre racer), jvf. din nazistiske tankegang?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-06 00:40

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> kan vel være ligemeget - Men du mener måske, at du er et
> overmenneske (og har ret til mere end andre. læs: andre racer), jvf.

Fordi mine lejindtægter fratrækkes, får jeg i pension kun 5000 kr om
måneden

Burde jeg lade dm importere dyre muslimer for de penge ved at donere
dem til skadedyret staten?
Penge til muslimer sendes til terroriser. Citer mig for
overmenneske-tankegang vedr racer. Alle kan gøre sig til overmennesker
ved at lægge hæmninger fra sig, siger Nietzsche

Vold værre end pædofili - se Ungeren-pøblen

Massemediernes extreme ondskab ses i at de har opgejlet
skolelærersønner til dyrt hærværk og vold på Nørrebro.

I mail til mig blåstempler bøllernes talsmand, at nogen af dem truer
med tæsk, når jeg nærmer mig Faderhusets ejendom, på statsejet
vejbane.

Men for journalisterne, der blot skal skabe afledninsmanøvre fra
muslim-ondet, er autonome "fredelige og humoristiske".

Er der noget negativt at sige om danske nazier i sammenligning - de
har utraditionelle historieteorier, har respekt for Søren Kams
ridderkors og de er uvoldelige?