booking formular
Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 24-09-06 15:47

Hejsa
Hvordan laver man en booking formular som kan bruges via mail.
skal bruges til sommerhus udlejning
Hilsen
Benny Nielsen

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 25-09-06 10:07

Kommer an på hvilket serverside sprog du har tilgang til.
Når du har fundet ud af det så spørg i den relevante serverside
gruppe.

Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 25-09-06 12:52

Jamen er det ikke den rigtige gruppe at spørge om et sådan emne?

Hilsen
Benny

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 26-09-06 08:25

Kun for såvidt det omhandler Frontpages indbyggede muligheder. Kræver
FP extensions på serveren.
Jeg troede du talte om ASP eller PHP løsninger da det er udførligt
beskrevet i hjælpen hvordan du laver en FP form.

Fra : Knud

Dato : 27-09-06 16:04

Hej Benny
"Benny Brun Nielsen" <bennrun@pr.invalid> skrev i en meddelelse
[snip]
Du skal nok prøve at sløre din mailadresse.
Om lidt får du 500 SPAM-mails, om dagen.
Formoder ikke du ønsker det?
Ellers skal du bare fortsætte.
Mvh Knud

Fra : Ole Alex

Dato : 29-09-06 21:46

Hej Knud

Hvordan slører man sin mailadresse, så til min skræk at min står der når mit
indlæg besvares.. Og undskyld det er ikke at rette forum, men det lyder som
om Knud ved et eller andet.

Ole