'Moh... Moh... Moh...' *)
Fra : Michael Laudahn

Dato : 24-09-06 12:58

Seks dage endu til den 30.9. Se

http://blog.newspaperindex.com/2005/12/10/un-to-investigate-jyllands-posten-racism/
..

*) courtesy of Matt Groening, The Simpson's episode 'Flaming Moe's'

--

Anglo-saxon limitations to free speech:

'... things like child pornography, false statements that result in
demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"
in a crowded theater' - nothing else.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/012/055sbhvq.asp

Fra : @

Dato : 24-09-06 13:07

On 24 Sep 2006 04:58:05 -0700, "Michael Laudahn"
<zhoerl8050@yahoo.com.ar> wrote:

>Seks dage endu til den 30.9. Se
>
>http://blog.newspaperindex.com/2005/12/10/un-to-investigate-jyllands-posten-racism/

og den slags pjat går mine surt sammenslæbte penge til

det kan ikke gå hurtigt nok med at få Danmark meldt ud af FN

jeg synes FN mere og mere ligner De Slemme Muhamedanske Despoters Klub

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Michael Laudahn

Dato : 24-09-06 13:17

@ schrieb:

> og den slags pjat går mine surt sammenslæbte penge til
>

> det kan ikke gå hurtigt nok med at få Danmark meldt ud af FN
>
> jeg synes FN mere og mere ligner De Slemme Muhamedanske Despoters Klub

Derfor betyder UN på engelsk så meget som 'useless niggers'.

Men i hvert fald forsvinder Kofi 'Goofy' *) Annan om nogen uger.

*) = originalnavnet for Fedtmule

Fra : tgpedersen@hotmail.c~

Dato : 24-09-06 17:17

Michael Laudahn skrev:

> Derfor betyder UN på engelsk så meget som 'useless niggers'.
>
> Men i hvert fald forsvinder Kofi 'Goofy' *) Annan om nogen uger.
>

> *) = originalnavnet for Fedtmule

Hans kone er svensk.

Torsten

Fra : @

Dato : 24-09-06 18:02

On 24 Sep 2006 09:17:26 -0700, tgpedersen@hotmail.com wrote:

>Hans kone er svensk.

jeg vidste ikke engang at fedtmule var blevet gift