Hjælp til dynesparkere
Fra : ajan@ajana.dk

Dato : 23-09-06 22:54

Jeg er en af de mødre der har kæmpet for at holde mit barn varm om
natten - da han altid har "sparket" dynen af, hvilket bevirkede at han
altid var kold og forkølet. De eksisterende produkter på market blev
afprøvet, men intet var godt nok. Derfor søgte jeg udenfor landets
grænser i håb om at finde noget der var bedre og det lykkedes.
Hvilket er grunden til at jeg gerne vil dele denne positive oplevelse
med andre.

Se produktet på følgende link: www.ajana.dk

Produktet er meget mere end blot et tæppe:

Tæppet åbnes og lukkes let og hurtigt med lynlås og trykknapper. En
stor fordel er, at man kan skifte ble, mens barnet sover - ofte uden
at vække barnet.

Tæppet kan bruges til nyfødte børn, som omslag, når barnet vises
frem, som sovetæppe eller som et almindeligt legetæppe. Barnet kan
bruge tæppet helt op til 3 år - alt efter hvilken af de to
størrelser man vælger.

Barnet kan bevæge sig inde i tæppet og endda stå op - uden at
snuble.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 23-09-06 23:04

Ja se det er lige hvad jeg ville kalde SPAM.

Et billigere alternativ: giv barnet noget varmere tøj på når det
skal sove

Kasper

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-09-06 07:52

"Kasper Malmberg" <malmberg@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Et billigere alternativ: giv barnet noget varmere tøj på når det
> skal sove

Der findes et andet - og ganske gratis fif.

Dæk barnet med dyne/tæppe på almindelig vis, men sørg for, at FØDDERNE
stikker ud i "kulden". Den anderledes temperatur bidrager til at reducere
riskoen for, at barnet sparker dynen helt af. Og det virker endog på børn i
alle aldre.

Mvh. Lisbeth

Fra : Stine H

Dato : 25-09-06 11:48

">> Et billigere alternativ: giv barnet noget varmere tøj på når det
Eller se dyneholderene her :
http://babylet.dk/oscommerce_st/catalog/index.php?cPath=29

Hilsen Stine