hunde pas
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-09-06 17:25

Er der nogen der ved om der findes en database hvor man via Internettet kan
gå ind på hundens pas nr ?

sagen er jeg har min hunds pas nr men jeg kan ikke finde passet :(

Mv.
Bo

www.hollymariecombs.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-06 18:16

Bo M Mogensen <tester@tets.dk> wrote:
> Er der nogen der ved om der findes en database hvor man via
> Internettet kan gå ind på hundens pas nr ?
>
> sagen er jeg har min hunds pas nr men jeg kan ikke finde passet :(

Hej Bo.

Jeg kan forestille mig, at du skal ringe til Fødevareregion Øst,
Søndervang 4, Ringsted, Tf. 57 68 20 00. Hvis du opgiver din hunds
pasnummer, kan de vel udstede et nyt pas og sende det til dig. I EU
landene skulle passet gælde hele hundens levetid. Ved ikke hvad
reglerne er uden for EU.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-09-06 19:46

On Sat, 23 Sep 2006 19:15:42 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

Hej Tove :)

>Jeg kan forestille mig, at du skal ringe til Fødevareregion Øst,
>Søndervang 4, Ringsted, Tf. 57 68 20 00. Hvis du opgiver din hunds
>pasnummer, kan de vel udstede et nyt pas og sende det til dig.

Det vil jeg gøre tror du de kan se hvad for nogen vacinationer hun har
fået ?

> I EU
>landene skulle passet gælde hele hundens levetid. Ved ikke hvad
>reglerne er uden for EU.

Ja det er jo det ....

Bedste hilsner
Bo
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-06 20:11

Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> wrote:
> [...]
> <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:
>
> Det vil jeg gøre tror du de kan se hvad for nogen vacinationer hun

Det ved jeg godt nok ikke. Det er sikkert skrevet i hundens pas, men
det nytter jo ikke så meget, hvis passet er blevet væk for dig. Det er
da muligt, at de kan oplyse dig om det hvis du ringer.

Er der en bestemt dyrlæge du bruger ? Hvis du gør det, så kan han/hun
muligvis svare dig på det. De fører journaler over deres klienter. Det
gør de i hvert fald hos min dyrlæge.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : ****- Jens - ****

Dato : 24-09-06 21:52

Tove Krieger wrote:

> [...]
>
> Er der en bestemt dyrlæge du bruger ? Hvis du gør det, så kan han/hun
> muligvis svare dig på det. De fører journaler over deres klienter. Det

Sgu da ikke over rotter...

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 06:47

****- Jens - **** wrote:
> Sgu da ikke over rotter...

Kan du ikke venligst lade værer med at X-poste dine tabersvar
til vores vores rimeligt seriøse hundegruppe.
Vi er nogle stykker der gerne er foruden den slags "støj"

/Jens

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-09-06 07:14

pwh wrote:

> Kan du ikke venligst lade værer med at X-poste dine tabersvar
> til vores vores rimeligt seriøse hundegruppe.
> Vi er nogle stykker der gerne er foruden den slags "støj"

Kan du ikke lade være(r) med at krydsposte dit lort til vores ellers
nogenlunde seriøse muddergruppe ?
Vi er mange der ikke går af vejen for at hærge din gruppe, hvis du
ikke fatter, at dit lort er støj her i muddergruppen.

--
Ejvind

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 07:29

Ejvind Kruse wrote:

> Kan du ikke lade være(r) med at krydsposte dit lort til vores ellers
> nogenlunde seriøse muddergruppe ?

Hvis du ellers havde mere end 10 gram hjerne, ville du have opdaget
at jeg faktik havde postet dette svar i jeres tabergruppe oprindeligt.

> Vi er mange der ikke går af vejen for at hærge din gruppe, hvis du
> ikke fatter, at dit lort er støj her i muddergruppen.

Mange er i vist ikke som jeg kan se det, bare nogle få debile fjolser.

/Jens

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-09-06 08:00

pwh wrote:

> Hvis du ellers havde mere end 10 gram hjerne, ville du have opdaget
> at jeg faktik havde postet dette svar i jeres tabergruppe oprindeligt.

Din taberhjerne magter åbenbart ikke, at gennemskue hvad en krydspost
er.

> Mange er i vist ikke som jeg kan se det, bare nogle få debile fjolser.

"I" staves med stort I, lille krykke-/Jens.

--
Ejvind

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 08:23

> Din taberhjerne magter åbenbart ikke, at gennemskue hvad en krydspost
> er.

Nej, når det kommer til brug af edb når jeg sikkert slet ikke op på
dit uden tvivl meget høje niveau.

> "I" staves med stort I, lille krykke-/Jens.

*LOL*
Var det virklig det bedste du kunne ryste op med.

Intet, og jeg gentager intet af det du evnt kan finde på at skrive
kan bringe mit pis i kog, du er en for mig ligegyldig anonym person.
Det eneste jeg bad om var at man kunne holde sit mudderkasteri mod Bo
i den gruppe der er beregnet til det, vi andre vil helst bare snakke hunde i fred.
Det ville da også værer belastende for jer hvis vi begyndte at poste vores hundeindlæg
i jeres seriøse muddergruppe, alm gensidig respekt hører altså Usenet til.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 17:35

pwh wrote:

> [...]
> begyndte at poste vores hundeindlæg i jeres seriøse muddergruppe, alm
> gensidig respekt hører altså Usenet til.

så du mener altså pillebo er seriøs???

Fra : pwh

Dato : 27-09-06 17:51

Lars wrote:
> så du mener altså pillebo er seriøs???

Hvis du ikke kan poste noget hunderelevant,
så find venligst en anden gruppe.

/Jens

Fra : Jopa

Dato : 27-09-06 19:43

pwh wrote:

> Hvis du ikke kan poste noget hunderelevant,
> så find venligst en anden gruppe.
>
> /Jens

Ja han kunne i det mindste skrive han går i seng med sin rotte-hund.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 18:20

pwh wrote:

> [...]
> begyndte at poste vores hundeindlæg i jeres seriøse muddergruppe, alm
> gensidig respekt hører altså Usenet til.

Luk un røvnen di sawns.

Fra : Søren LH

Dato : 23-09-06 20:11

Jeg kan ikke forestille mig at vaccinationerne er registreret andre steder
end i selve passet. Måske du kan få din dyrlæge til at indføje de
vaccinationer din hund har fået i et nyt pas, dyrlægen må jo have
registreret det i sin journal. Men der er jo også en rubrik for batch no.,
jeg ved ikke om dyrlægen har registreret dette og om det er et must at det
er anført.

Mvh
Søren

Fra : ****- Jens - ****

Dato : 24-09-06 21:50

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> Internettet kan gå ind på hundens pas nr ?
>
> sagen er jeg har min hunds pas nr men jeg kan ikke finde passet :(

Hvad med at rydde op i din slumstormerbolig..