Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox og CTRL+T
Fra : Sven

Dato : 23-09-06 14:24

Hej.
Når jeg trykker CTRL+T får jeg jo en ny tap, men der er ingen side indlæst.
Kan jeg få den til at vise enten en bestemt side, eller måske bare den side
jeg har som startside? Hvordan gør jeg i givet fald?

Sven

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-09-06 14:32

Sven skrev:

>Kan jeg få den til at vise enten en bestemt side, eller måske bare den
>side jeg har som startside? Hvordan gør jeg i givet fald?

Du kan prøve om NewTabURL er noget du kan bruge
https://addons.mozilla.org/firefox/2221/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-09-06 15:02

On Sat, 23 Sep 2006 15:24:16 +0200, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

>Når jeg trykker CTRL+T får jeg jo en ny tap, men der er ingen side indlæst.
>Kan jeg få den til at vise enten en bestemt side, eller måske bare den side
>jeg har som startside? Hvordan gør jeg i givet fald?

Tryk Alt + Home efter Ctrl + T, så har du din startside :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-09-06 16:03

Jørn Andersen <jorn@jorna.dk> posting:

>Tryk Alt + Home efter Ctrl + T, så har du din startside :)

Det kan sandsynligvis gøres endnu hurtigere....

Løsningen på problemet i Opera ville være at ændre genvejen crlt+t
fra at have én funktion (åbn nyt faneblad) til at have to funktioner
(åbn faneblad & gå til startsiden), dvs. fra "New page, 1" til "New
page, 1 & Go To Homepage".
Efter en tur på Google og et besøg på en skummel webside fandt jeg
yet-yet-yet en FF-udvidelse (keyconfig,
http://mozilla.dorando.at/readme.html), der måske netop kan ændre
genveje på samme måde som netop beskrevet i Opera, men jeg kan dog
ikke installere den og tjekke dette ved selvsyn
(http://cbh.softwolves.dk/temp/jegelskerff.png). Måske er den et
forsøg værd for dem der gider at slås med den.

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Carl Drud

Dato : 23-09-06 17:08

Christian Bohr-Halling wrote:

> Det kan sandsynligvis gøres endnu hurtigere....

Ja. Tab Mix Plus <https://addons.mozilla.org/firefox/1122/>

Carl

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-09-06 10:54

> [...]

>Kan jeg få den til at vise enten en bestemt side, eller måske bare den side
>jeg har som startside? Hvordan gør jeg i givet fald?

Hvis du holder Ctrl nede mens du klikke på et link åbnes dette i ny tab