Hvad skal jeg vælge ?
Fra : Harald Blaatand

Dato : 22-09-06 19:12

3 meget forskellige priser,3 meget forskellige farvestrålende poser med 3
forskellige navne,da jeg så kiggede bag på poserne,viste det sig at de var
lavet samme sted,og at indholdet af vitaminer,fedt,animalske biprodukter
mm,var stort set det samme i alle 3.

Er der nogle produkter der er væsentligt bedre end andre,eller er det bare
navnet man betaler for ?

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Per Larsen

Dato : 22-09-06 21:49

> Er der nogle produkter der er væsentligt bedre end andre,eller er det bare
> navnet man betaler for ?
>
> Steen
> --
Tjaa, det er vist mest region, jeg tror de fleste finder et eller to mærke
og holder sig til det. Desværre tror jeg at markedsføring har større værdi
end faktisk velfærd, se bare Oliver.

Vi har selv været igennem flere Hills -> Olivers -> Sportsmans pride. Vi
mener vi er endt i et fodrer hvor vi får mest kvalitet for pengene.

Vh

Marianne & Per
Vi fodrer med foder fra www.hkfoder.dk