DMA spørgsmål
Fra : Johnny

Dato : 22-06-01 09:15

Når jeg markerer DMA-feltet ved min hd, så kører hele windows ME meget
langsommere efter genstart...
Hvorfor hulen dog det, den burde da køre hurtigere ?!?!
Det er en helt ny hd ( IBM Deskstar 60GXP, 40 gb, 7200 rpm )
Håber at nogle kan hjælpe ?
Mvh Johnny

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 22-06-01 15:47

Nok et dumt forslag men har du set om bios har ændret sig til Udma 5?

Johnny <marco@12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9guuql$3119$1@news.cybercity.dk...