HASTER: Killing i Svendborg søger et hjem!
Fra : JustMe

Dato : 22-09-06 13:11

Jeg har lige modtaget en smsbesked fra min kærestes svigerinde som arbejder
hos vores dyrlæge.

De har nu i 2 uger haft en lille gråstribet hankilling m. hvide aftegninger
siddende nede hos dem. Han er ca. 4 mdr og meget kælen. Han keder sig
voldsomt og trænger virkelig til et godt og kærligt hjem!

Det haster efterhånden da det jo ikke er noget godt liv for en killing at
sidde i et bur.

Er der nogen herinde der kender nogen der kunne tænke sig at overtage denne
kat og tilbyde den et godt hjem, så henvend jer til Korsgade Dyreklinik i
Svendborg på tlf.: 62223044 eller henvend jer direkte i klinikken.

www.korsgadedyreklinik.dk

Jeg har ikke selv mulighed for at tage den til mig da jeg har rigeligt i de
to banditter jeg i forvejen har

Mvh Helle