Hegn igen
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-06 13:07

Hej NG
Nogle kan måske huske at jeg har skrevet at mit hegn er købt for billigt.
Ja her efter 3 år er der huller over det hele

Og at jeg har skrevet om Rockes lille bruntabby besøgsven,
som han legede med gennem hegnet.

Rocke løb jo ud 2 gange gennem et hul i hegnet nede ved jordhøjde,
Det hul fik jeg lappet.

Det accelererede helt vildt med hans flugtforsøg.

Og hver gang løb han lidt længere, Ja han kom kun til naboernes haver.
Men på 3 uger har der ialt været 7 flugtforsøg. Møgkat.

Heldigvis har jeg også Kosmos, Og han løber ind, og sladre til mig, når
Rocke
gør noget han ikke må

Jeg har prøvet med at 'straffe ham' ved at holde dem inde i 1 - 2dage. Flere
gange.

Efter det 7 flugtforsøg løb han lige hen til hullet han havde fundet,
helt oppe under chikanen.

Jeg nåede lige at fange hans hale men 6 kg kat der hænger i halen
er ikke så godt, så jeg gav slip, Lukkede hullet, og gik ud for at fange
ham.

Så de blev holdt inde igen, i 24 timer.

Da de blev lukket ud, strøg han lige hen og op, til der hvor hullet havde
været.

Så Rocke kom i fængsel i 30 timer.

Jeg ringe til kattepensionen og spurte om de havde en enecelle i 24 timer.
Der var afløser på deroppe, og hun mente nu ikke at det ville hjælpe, men vi
kunne jo prøve.
Og det virkede, jeg afleverede ham med det samme kl 10 og hentede ham dagen
efter kl 16

Han har opført sig eksemplarisk, efter han er kommet hjem.
Det er også første gang han har været helt alene på pension, Så det var det,
der skulle til for at, give ham noget andet at tænke på.
Stakkels Rocke, Han var meget glad for at se mig igen

Tænk at jeg fik løst mit problem for 200 dkk.
Ja nu må vi se hvorlænge det holder.

Tiden han var i fængsel brugte jeg på at gå hegnet efter.
Og der var flere steder hvor der snart ville gå hul, Det er alle steder ved
stolperne,
Der er plastikcoatningen knækket, så der kan komme vand ind og jernet ruster
over.

Nu er der midlertidigt kommet noget galvaniseret hegn udenpå det gamle hegn,
ved alle stolperne. Det holder nok 1 års tid.

Det var en længere smørrer jeg fik skrevet der, Men nu kan jeg have åben
havedør igen her i varmen. Og det er jo rart.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-06 13:43

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

Klip

> [...]
> Stakkels Rocke, Han var meget glad for at se mig igen
>
> Tænk at jeg fik løst mit problem for 200 dkk.

Tænk at jeg har skrevet så meget, og så glemt at skrive, at det var i
onsdags jeg hentede ham hjem.
Så der er jo ikke gået så mange dage endnu.

Men han har glemt alt om det der spændende udenfor. Så jeg håber det holder.

Mvh Allan

Fra : tina larsen

Dato : 22-09-06 19:42

jeg syntes det er en meget klog kat du har, griner

Tina

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-06 20:37

"tina larsen" <mailKATTE@BAKKEcatlove.dk> skrev i en meddelelse

> jeg syntes det er en meget klog kat du har, griner
>
> Tina

Næe klog er han ikke, Men han har bestemt personlighed.
Der er kun plads til en tvangstanke i hovedet på ham af gangen.
Og den skal gennemføres.

Så derfor prøvede jeg med et fængselsophold til ham.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 11:06

Er jeg heldig eller hvad.
Nu er det en uge siden Rocke kom på en 1 døgnstur i kattepension.
Og der har ikke været et eneste flugtforsøg fra hans side.

Jeg ved det ikke er den måde man normalt bruger en kattepension på, med det
fik ham til at tænke på noget andet en at komme uden for indhegningen.

Næste gang han kommer på pension bliver det ikke så slemt, For der er begge
kattene sammen.

Jeg er glad, og tør igen sove med åben havedør om natten.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-06 11:21

Allan <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote:
> [...]
> er begge kattene sammen.
>
> Jeg er glad, og tør igen sove med åben havedør om natten.

Dejligt for dig Allan. Han må være utrolig smart, når han har lært af
erfaring. Pøj pøj med hegnet.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 12:25

> Dejligt for dig Allan. Han må være utrolig smart, når han har lært af
> erfaring. Pøj pøj med hegnet.
>
> Venlig hilsen
>
> Tove :)

HeHe om han er smart ved jeg ikke, Men han kan nu lærer af erfaring.
Det er slut med at jage brumbasser
Jeg så ham slå en til jorden, Hvorefter han lavede et flot rejehop, 1,5 M op
og så tilsiden.
De bider grimt i trædepoterne sådan nogle brumbasser

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 30-09-06 21:09

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Så Rocke kom i fængsel i 30 timer.

I fængsel..... hahahaha. Stakkels Rocke

Det er da godt du kan tage det humoristisk, og jeg håber mit sindsygt
dyre hegn holder flere år Det var nemlig hver en øre værd, men nu
hvor bilen har besluttet sig for ikke at ville være hos mig mere (Hint:
den er ved at ruste væk) så får jeg ikke råd til nyt hegn foreløbig for
nu står den på nyere brugt bil

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 03:16

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor bilen har besluttet sig for ikke at ville være hos mig mere (Hint:
> den er ved at ruste væk) så får jeg ikke råd til nyt hegn foreløbig for

Hej Kate
Tilykke igen med dit hegn, Der der da ikke noget bedre en at se ens katte
løbe rundt udenfor i haven
Og det var fængsel for ham, Man kender vel sine katte
Rocke er altid meget glad for mig og sit hjem når de er kommet hjem fra
pension.
Og da noget skulle gøres, ja det er da uholdtbart med en kat der løber ud
hele tiden.
Så blev det et kort ophold på pensionen.
HeHe da jeg hentede ham var der 2 høns i pension. Ja altså ikke sammen med
kattene.
Det er nu en god og alsidig pension jeg har fundet

Rocke holder sig stadigvæk indenfor indhegningen.
Så mit vandvitige forsøg virkede.

Min anden kat Kosmos, ja han ville aldrig finde på at stikke af.
Han er super sød og laver sjæltent noget galt.

Sådan er der forskel på katte , og det er godt.

Der hvor jeg købte Rocke, Der sætter de en ære i at levere katte med
personlighed.
Og jeg har bestemt fået hvad jeg betalte for

Mvh Allan