Koder i Explorer
Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-09-06 09:14

Så sidder man pludseligt med en side der kun vil virke i Explorer, og
man skal bruge den nu og da. Så ligger det bare sådan at man knapt kan
huske hvordan den virker.

Hvordan sætter man Explorer til at huske koder til de sider man genbesøger?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-09-06 16:40

Jonas Kofod skrev:

>Hvordan sætter man Explorer til at huske koder til de sider man genbesøger?

Internetindtillinger => Indhold => Autoudførelse
--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-09-06 20:26

Kerim Ellentoft wrote:

> Internetindtillinger => Indhold => Autoudførelse

Mægtigt, mange tak

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-09-06 21:28

Kerim Ellentoft wrote:

> Internetindtillinger => Indhold => Autoudførelse

Og hvis den så ikke gør det ved nogen sider, så er det fordi? De bruger
noget Java eller noget?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-09-06 21:54

Jonas Kofod skrev:

>Og hvis den så ikke gør det ved nogen sider, så er det fordi? De bruger
>noget Java eller noget?

Der er sider, hvor man med IE ikke kan gemme afganskoden, aktuelt
kender jeg kun lige TDConline selvbetjening, men der er sikkert
også andre.
--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-09-06 22:22

Kerim Ellentoft wrote:

> Der er sider, hvor man med IE ikke kan gemme afganskoden, aktuelt
> kender jeg kun lige TDConline selvbetjening, men der er sikkert
> også andre.

Ok. Så må jeg bare leve med det. Det er jo i og for sig allerede lidt
særligt at en side slet ikke fungerer i andet end explorer.