Mangler MySQL
Fra : Kurt G

Dato : 21-09-06 20:07

Jeg skal (for at øve mig inden upload) bruge en MySQL database.
Hvor finder man en sådan, helst til ingen penge, for øvelsens skyld?

Mvh Kurt

Fra : Ove Lie

Dato : 21-09-06 20:29

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i melding
> Jeg skal (for at øve mig inden upload) bruge en MySQL database.
> Hvor finder man en sådan, helst til ingen penge, for øvelsens skyld?

Hørt om google?

http://www.google.no/search?hl=no&q=mysql+download&meta=

-Ove

Fra : Kurt G

Dato : 22-09-06 20:44

"Ove Lie" <Ove.Ed.Lie@c2i.net> skrev i en meddelelse
> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i melding
>
> Hørt om google?

Ja, men de steder, jeg fandt, stod der altid noget om penge!

> http://www.google.no/search?hl=no&q=mysql+download&meta=
>
> -Ove
Tak!
/Kurt

Fra : Per Jensen

Dato : 22-09-06 22:31

Hej Kurt

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message

> Ja, men de steder, jeg fandt, stod der altid noget om penge!

Er ikke helt klar over om du søger et sted du kan hente MySQL til at køre på
din lokale maskine, eller et sted hvor de har webhoteller med MySQL kørende.
Hvis du bare skal køre MySQL på din lokale maskine, så kan du hente MySQL
Community Edition (læs selv hvad licensen giver dig ret til) her:
http://dev.mysql.com/downloads/
eller nærmere bestemt her: http://dev.mysql.com/downloads/mysql/5.0.html

Mvh
/Per