Billeder?
Fra : Henrik

Dato : 22-09-06 18:54

Jeg har lagt nogle billeder på nettet (liverpool.hense.dk)
men man kan ikke se dem? nogen der har et godt råd?

Fra : enkvinde

Dato : 21-09-06 22:03

"Henrik" <henrik@1go.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt nogle billeder på nettet (liverpool.hense.dk)
> men man kan ikke se dem? nogen der har et godt råd?

Den mest almindelige fejl er hvis du bruger æ,ø og å i dine filnavne, men
det er jo svært at sige om det netop er den fejl du begår, når vi ikke har
fået noget link og den synske kat er på dyrehospitalet

Hilsen Eva

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-09-06 12:34

Et vildt gæt er at Henriks websted hedder http://www.liverpool.hense.dk/

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.ingerslevsgaard.dk

Fra : Henrik

Dato : 23-09-06 20:39

Hva er det for et link du har brug for??

Fra : enkvinde

Dato : 22-09-06 23:13

> Hva er det for et link du har brug for??

Tja... Feks et link til de billeder som du ikke kan se. Lige nu er der bare
en side, hvor der står at skidtet ikke virker. Det bliver ingen klogere af.

Hilsen Eva

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 22-09-06 23:23

enkvinde skrev:

> Tja... Feks et link til de billeder som du ikke kan se. Lige nu er
> der bare en side, hvor der står at skidtet ikke virker. Det bliver
> ingen klogere af.
i går åbnede siden OK (dog uden billederne), koden var så vidt jeg
kunne se rigtig, billederne har sikker ikke være uploaded til den
samme mappe som htm-dokumentet, men måske til en billed-mappe.
--
thomas
en smuk sang http://www.dansk-oss.com/malaga/Ave%20Maria.wma

Fra : Henrik

Dato : 01-10-06 07:47

Jeg har fundet ud af hvordan man gør. tjek selv på liverpool.hense.dk