Worldonline og USB modem ?
Fra : Niels Højdahl

Dato : 22-06-01 08:37

Hej!

Jeg har pt stofanet og overvejer kraftigt at skifte til en ADSL-udbyder.
Faktisk har jeg snuset rundt i denne NG og fundet frem til, at jeg i al fald
IKKE skal have Orange, hvad jeg først troede, at jeg skulle.

Jeg har nu bestemt mig for Worldonline, bl.a. pga. deres nye priser, samt at
jeg ikke har kunnet finde noget nævneværdigt negativt om dem i NG'en (heller
ikke for Cybercitys vedkommende).

Jeg er dog i tvivl om, at jeg bliver træt af at have et USBmodem, men kan
ikke helt blive enig med mig selv, om det reelt er et problem. Jeg har pt én
maskine, som skal på nettet, men har en p133 linuxbox på vej, som også gerne
skulle på, og så ville routeren jo være en fordel. Worldonline skriver godt
nok, at man IKKE må have flere end en maskine på nettet, men det mener jeg
nu sagtens kan omgås, som med Stofaløsningen.

Er det helt ublu at vælge Worldonlines 1024/256 med usb modem ?

/niller

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 22-06-01 10:43

Niels Højdahl <hoejdahl@mail1.stofanet.dk> wrote in message

>fundet frem til, at jeg i al fald
> IKKE skal have Orange

Hvorfor ikke ?

Mvh haa/orangedk.com/egen_mening.

Fra : Andreas

Dato : 22-06-01 10:50

On Fri, 22 Jun 2001 10:43:07 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<haa@orangedk.com> wrote:

>Niels Højdahl <hoejdahl@mail1.stofanet.dk> wrote in message

>Hvorfor ikke ?

Det kunne tænkes at han er blevet skræmt over de indlæg der, beretter
om dårlig, ufuldstændig og mangelfuld support.

Jeg må formode at der er en vis rigtighed i dem - ellers var de de vel
ikke sendt ind.

Men om det er et generelt billede af Orange skal jeg lade være usagt
for, jeg kender kun til firmaet som teleoperatør. Jeg har et Modus
abonnement som fungerer fint men, det er også et helt andet produkt
end der skrives om i tråden.

--

Med Venlig Hilsen
- Andreas

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 22-06-01 13:08

Andreas <not@me.com> wrote in message

> [...]
> om dårlig, ufuldstændig og mangelfuld support.
>
> Jeg må formode at der er en vis rigtighed i dem - ellers var de de vel

Det har du sikkert ret i.....og der bliver også fulgt op på tingene.
Det kræver dog lidt feedback, så vi har noget at gå videre med....men ren +
skær hovedløs brok ala "de er dumme" kan vi desværre ikke bruge til noget.

Mvh haa/orangedk.com/egen_mening.

Fra : Andreas

Dato : 22-06-01 12:21

On Fri, 22 Jun 2001 13:08:14 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<haa@orangedk.com> wrote:

>Andreas <not@me.com> wrote in message

<.....>

> [...]
>skær hovedløs brok ala "de er dumme" kan vi desværre ikke bruge til noget.

Jeg kan da kun være enig. Folk må være interesserede i at få løst
deres problemer - så kom derfor med med noget konkret når der er
problemer.

Pingtider, logfiles hvad ved jeg........noget man kan arbejde videre
med istedet for en spand lxxx.

Klart nok at det sommetider er rart at få, lidt luft for
frustrationerne men en gang brok tror jeg nu ikke hjælper på de
probmeler der måtte være med compueren, bredbåndsopkoblingen eller
hvad det nu måtte være.

God Weekend til alle................

--

Med Venlig Hilsen
- Andreas

Fra : dyssegaardsparken.dk

Dato : 22-06-01 10:20

når du har router må du jo gerne lave netværk

Hilsen David

Fra : Klaus Agnoletti

Dato : 05-09-01 20:36

> [...]
gerne
> skulle på, og så ville routeren jo være en fordel. Worldonline skriver

For nu at være flink og give dig et svar - USB løsningen virker så vidt jeg
er orienteret IKKE i Linux - så også her er routeren en fordel i sig selv.
Jeg har selv en 1024/512 fra WOL med Cisco 677 madkasserouter - og jeg er
godt tilfreds.

/Klaus

Fra : Steen Suder

Dato : 05-09-01 21:20

Klaus Agnoletti wrote:

<KLIP>

> Jeg har selv en 1024/512 fra WOL med Cisco 677 madkasserouter - og jeg er

Den hedder altså en skildpadde! Den ligner og den er lige så langsom

<KLIP>

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running