Drago Motorbåde
Fra : pedersen

Dato : 30-08-06 18:22

Hej Gruppe

Er der nogen her der kender til Drago motorbåde kvalitet og
evt. erfaring med sejl egenskaber samt om de ikke har været
importeret til landet i flere år. Da jeg ikke ser ret mange
brugte til salg.

Hilsen Pedersen

Fra : Sverre Stokke

Dato : 30-08-06 22:21

pedersen <yx@tele.dk> den 30. august 2006 kl. 19:22 +0100 skrev:
>Er der nogen her der kender til Drago motorbåde kvalitet og
>evt. erfaring med sejl egenskaber samt om de ikke har været
>importeret til landet i flere år. Da jeg ikke ser ret mange
>brugte til salg.
Næh, men vi så på én på bådmessen i Bella Centeret. Styrepositionen var
helt umulig, hvad enten man stod eller sad, sælgeren anede ikke, at de var
fremstillet i Grækenland - og lysegråt plys på fladerne i kahytten faldt
ikke lige i vores smag.

Hilsen Sverre.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 31-08-06 13:47

"pedersen" <yx@tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. erfaring med sejl egenskaber samt om de ikke har været
> importeret til landet i flere år. Da jeg ikke ser ret mange

Hej

Jeg så 2-3 stykker på bådudstilling i Kolding - og selv om jeg
ikke har den store forstand på både, så er jeg sikker på at det
ikke bliver en Drago vi vælger !

Man sad / stod elendigt ved styrepulten (som en anden her i gruppen også har
nævnt)
Diverse steder lignede samlingerne noget der var løgn
Interiøret brød jeg mig SLET ikke om (design, indretning)
Det generelle indtryk (udefra), var en dårlig kvalitet / finish
Prisen var der tilgengæld ikke noget at udsætte på - men som regel hænger
pris og kvalitet sammen

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : pedersen

Dato : 31-08-06 16:16

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Det generelle indtryk (udefra), var en dårlig kvalitet / finish
> Prisen var der tilgengæld ikke noget at udsætte på - men som regel

Hej
Det var også i Kolding jeg så dem det med finish så jeg godt.
Interøret og farver kan altid diskuteres.Korrekt prisen var der
ikke noget at udsætte på.

Hilsen Pedersen