OT ? vedr evt forum -
Fra : pkc

Dato : 20-08-06 14:21

Hvor går I hen (hvilket forum) når I ikke går i NG ?

Grunden til jeg spørger er at jeg overvejer lidt at få lagt et forum på
scanboat.com.

Mit ? opstår da jeg synes at der ind i mellem de lange diskussioner - (fx.
hvor hurtigt man kan drive en glasfiber sildekasse igennem vandet når den
står på tværs ? ) så er der helt sikkert spørgsmål og svar der burde
gemmes. Mener jeg.

Lad mig høre hvad I mener ?

Har I et andet sted hvor I mødes end her ? Kunne det være relevant med et
forum ?

Per Krabbe

Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-08-06 14:33

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor hurtigt man kan drive en glasfiber sildekasse igennem vandet når den
> står på tværs ? ) så er der helt sikkert spørgsmål og svar der burde

Alt hvad jeg har skrevet i nyhedsgrupperne i over 10 år er tilgængeligt,
hvis man søger på "Google",
Men din udbyder gemmer måske kun indlæg i kortere tid, men de er "derude".

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 20-08-06 17:24

Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg (som sejler og båd-gør-det-selv-mand)
mere jeg savner et bedre køb/salg forum. Med al mulig respekt
(boat4you/scanboat er *super* til båd annoncer) så er din opslagstavle lidt
tam og svær at bruge. www.udkik.dk's er marginalt bedre men stadig ikke
optimal.

Jeg kunne tænke mig nogle flere kategorier, mulighed for at sortere efter
oplagsdato, søgemuligheder og måske også nogle agentmuligheder (sidstnævnte
kunne du jo så tage penge for). DBA er lige ved at være det bedste vi har
pt. men de vil let kunne udkonkurreres, hvis man ikke skulle betale for at
få e-mail adressen ....

Bjarke

Fra : pkc

Dato : 20-08-06 18:18

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:44e88c88$0$143$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> bedste vi har pt. men de vil let kunne udkonkurreres, hvis man ikke skulle

Du ramte et ØMT punkt.

112% enig - imidlertid må vi prioritere bådsiden højere end udstyr - for
nuværende - grundet tid. Vi sidder begge (min programmør og jeg) og hopper
efter at komme igang - men det er temmelig krævende da vi (indtil i dag
ihvertfald) har den holdning at når vi ændrer - så gør vi det radikalt. Til
noget bedre.

Uden at lukke for meget op - så kunne det være at der kunne komme en ændring
i løbet af kort tid - men ! det ændrer ikke ved at Opslagstavlen er får
"tynd" på scanboat i dag.

Tak for reminderen -

Per

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 20-08-06 18:28

Ja, jeg tænkte nok det var det der var begrundelsen. Jeg ville bare sige det
når nu du tænkte i retning af diskussionsforum ...

Bjarke

snip

Fra : pkc

Dato : 20-08-06 18:53

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:44e89bb8$0$138$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Ja, jeg tænkte nok det var det der var begrundelsen. Jeg ville bare sige
> det når nu du tænkte i retning af diskussionsforum ...
>
> Bjarke

Et disk. forum - kan købes færdigt - det var min tanke. Og implementering
tager nok ikke mange timer - så jeg ser det ikke som et enten eller...

Det var fordi jeg har set der af og til er nogle udemærkede saglige
besvarelse - (jeg godt klar over at google gemmer dem)

per

Fra : ThomasB

Dato : 20-08-06 18:50

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> Har I et andet sted hvor I mødes end her ? Kunne det være relevant med et
> forum ?

Hvorfor ikke hive usenet ind på din side, så det fungerer som et forum? Så
har du brugerne fra usenet til at svare på alt det dine brugere spørger om -
og omvendt naturligvis.

Hvis du skal bruge hjælp, så er jeg programmør.

Fra : pkc

Dato : 20-08-06 19:19

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om - og omvendt naturligvis.
>
> Hvis du skal bruge hjælp, så er jeg programmør.

Den hjælp tager jeg naturligvis meget gerne i mod. Kontakt mig venligst på
mail pkc snabel a scanboat punktum com eller ring til mig på 65 325 475 -
kunne det tænkes at det også kunne kombineres med et forum ? Netop fordi jeg
godt ville have et par emner mere ud over de indlæg der er i gruppen.

per

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 20-08-06 19:32

Det fleste af os er meget tolerante med hvilke emner vi diskuterer i
gruppen. Bare det har lidt med sejlads at gøre ...

Bjarke

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> wrote in message
snip