Glasfiberarbejde
Fra : ...

Dato : 18-08-06 18:31

Nogen der har nogen gode link til hvordan man udfører glasfiberarbejde.
Jeg vil have lavet noget småarbejde indvendigt i min båd, og mangler bla.
info. omkring afrensning inden jeg klistrer nye måtter på.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 19:07

Jeg ledte lidt engang efter lign. Og fandt dette som det nærmeste:
http://www.strandoghavjagt.dk/readarticle.php?article_id=97

--

Mvh.
Jens_a 3060 Nordsjælland

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 18-08-06 19:53

http://www.epoxyworks.com/
http://westsystem.com/

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : ...

Dato : 19-08-06 21:07

Takker for linkene, det ligner noget af det rigtige