Køb af stålmotorbåd, hjælp?
Fra : claus b. p.

Dato : 12-08-06 00:50

Hej.

Jeg har kig på et par motorbåde i Tyskland/Holland som jeg planlægger at
tage forbi og kigge på. Det er stålbåde fra midt-70erne på 35-40 fod med
dieselmotor. Jeg tror jeg nogenlunde kan vurdere motorens tilstand, men jeg
ville være glad for gode råd til hvad og hvordan, jeg kan checke båden ud.
Jeg forventer jo ikke en topshinet superliner, men vil gerne bedst muligt
kunne vurdere hvordan båden er i forhold til prisen. Så gode råd modtages
med tak.

Mvh. Claus

Fra : Hanne og Hans

Dato : 12-08-06 15:59

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> modtages med tak.
>
> Mvh. Claus Du skal være opmærksom på, at de måske kun er beregnet til at
Hans.