OT: Er jeg den eneste der ikke kan se tråd~
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-06 20:39

Fra : Thomsen

Dato : 09-08-06 20:48

"Martin Nielsen skrev i en meddelelse
news:5f1ea$44da3870$55dab5eb$3178@news.galnet.dk...:
>Ingenting

Jeg kan hente/læse tilbage til 27.6.2006 klokken 19:53
--
) Hilsen Per
(

Fra : Jan T. Pharo

Dato : 10-08-06 06:06

Wed, 9 Aug 2006 21:39:01 +0200, "Martin Nielsen [5220]"
<nospamSNABELAgalnet.dk>;
<5f1ea$44da3870$55dab5eb$3178@news.galnet.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

Om du ikke er den eneste, så har iethvertfald jeg gemt meddelelser fra
14.1.2000 og kan læse dem.
Men det er måske nogle indstillinger i din Outlook Express, der har
daget livete af dine ældre tråder.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-06 16:32

"Jan T. Pharo" <address@nospam.no.invalid>
> Men det er måske nogle indstillinger i din Outlook Express, der har
> daget livete af dine ældre tråder.

Hmm, jeg kan læse i news.outlook-ekspress at der er andre der har fået samme
problem med grupperne.

Det underlige er at det kun er nogle grupper det sker med, og nu hvor jeg er
hoppet på Sunsites server, er der ingen problemer.

Jeg lukker tråden igen. Tak forsvarene.

/Martin

Fra : Jan

Dato : 17-08-06 14:27

Thu, 10 Aug 2006 07:05:38 +0200, Jan T.
<2ffld25fnlg34qb0ubfa9087krp7cs78hf@4ax.com>; <dk.fritid.sejlads>:

>Men det er måske nogle indstillinger i din Outlook Express, der har
>daget livete af dine ældre tråder.

Martin har afsluttet - men jeg skal dog korrigere mine tastefjel, øh,
tastefejl:
>taget livet af dine ældre tråder.
skal det være. Selvfølgelig.
--