Studenterhue-regler
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-06-01 08:02

Ja, jeg ved ikke hvor jeg skal skrive den meddelelse ellers.

Jeg søger en side, hvor alle reglerne ang. hakker osv. i en studenterhue
står.
Fx. hak i skyggen ved kalden på Ulrik i den store telefon!

/Mikael

PS.
Svar venligst pr. mail også.

Fra : Shmi

Dato : 27-11-01 15:12

Der er ikke noget steder det er skrevet ned, da reglerne er forskellige fra
sted til sted, men de generelle regler er at:
hvis man brækker sig=hak i skyggen,
hvis man er vågnet til solopgang=hak inden i lædercirklen i huen. '
Drikker man en en ramme øl på 24 timer og uden at kaste op under forløbet
og uden at sove= firkant i lædercirkelen inden i huen.
Hvis man tisser i sengen - og ja det er forekommet - = cirkel i skyggen.

Alt skal være bevidnet med dato og underskrift.

Den der skriver i midten af ens hue(i midten af guldlogoet) er den man vil
ende med at blive gift med.

Håber dette kan bruges...

--
Posted from tdk234.teledanmark.dk [193.3.142.34]