Køb af båd
Fra : Keld Petersen

Dato : 30-07-06 08:52

--
jeg er på udkig efter en kabine båd med 4 sovepladser.
omkring 24 fod med diselmotor. max 50 hk pris ca 5oooo.
er der nogle der har et godt forslag. hvad med myra 23
er det en god båd ? hvad er ca forbrug af disel.
Hilsen Keld.

Fra : pkc

Dato : 30-07-06 11:32

"Keld Petersen (slet 514V2)" <keldp@k> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogle der har et godt forslag. hvad med myra 23
> er det en god båd ? hvad er ca forbrug af disel.

Hvis du har brug for lidt faktuelt - så kan du finde info fra tidl.
Bådrevy´er for hhv. Myra 25 og 23 på www.boatbase.com - sig til hvis du har
brug for oplysninger om andre "ældre" både.

Mvh
Per Krabbe
www.scanboat.com
www.sailorslink.com
www.boatbase.com - under construction..............

Fra : Keld Petersen

Dato : 03-08-06 12:10

Jeg siger mange tak
Hilsen Keld

--
Keld

Fra : Ole Axelsen

Dato : 06-08-06 21:26

>jeg er på udkig efter en kabine båd med 4 sovepladser.
>omkring 24 fod med diselmotor. max 50 hk pris ca 5oooo.
>er der nogle der har et godt forslag. hvad med myra 23
>er det en god båd ? hvad er ca forbrug af disel.

Det er nok ikke helt realistisk at regne med du kan få en sådan båd for 50k.
I den prisramme og med krav om 4 køjer skal du nok nærmere se efter en
sejlbåd.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.