Sankt Hans børn
Fra : Mimi

Dato : 22-06-01 07:41

Hejsa
Ligesom heksen brændes på bålet til Sankt Hans, er der så noget særligt
ved børn som fødes på denne dag???
vh Mimi

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 22-06-01 10:08

"Mimi" <yeah@right.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Ligesom heksen brændes på bålet til Sankt Hans, er der så noget særligt
> ved børn som fødes på denne dag???
> vh Mimi

Ja, da.
En af dem var f.eks. min far, og han var præcist noget
helt særligt!

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Mimi

Dato : 22-06-01 10:31

Hej Bodil
Nu mener jeg mere, om der er nogle særlige sagn eller skrøner om børn/folk
som er født den dag. Om der er nogle specielle ting der går igen ved dem, og
sådan noget.
Mvh Mimi
P.s: Jeg spørger fordi jeg nu er gået 3 dage over tiden, og måske er heldig
at føde et Sankt Hans barn.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-06-01 11:24

> Ja, da.
> En af dem var f.eks. min far, og han var præcist noget
> helt særligt!

Og min onkel, der også er noget særligt

Rinnie Ilsøe

PS. svjv er der ikke noget særligt med børn der fødes til Sct. Hans.