DLS1 og installation.
Fra : Sverre Stokke

Dato : 16-07-06 09:07

Tidligere havde jeg det installeret, så jeg slap for at have CD'en i.

Hvordan var det nu?

Søgning på Nettet giver kun anvisninger på senere versioner.

Hilsen Sverre.

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-06 12:45

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse

> Tidligere havde jeg det installeret, så jeg slap for at have CD'en i.
>
> Hvordan var det nu?
>
> Søgning på Nettet giver kun anvisninger på senere versioner.
>
> Hilsen Sverre.

Hej Sverre.
Du skal have et lille program der opfører sig som en CD.
Jeg bruger programmet Daemon, og det virker upåklageligt med DLS1.

God vind
Jeppe

Fra : Nielsen

Dato : 18-07-06 07:39

Hej Sverre

Du kopierer hele cdén over på harddisken og kører installationen af DLSK1
derfra. Når programmet beder dig skrive stien til dlsk skriver du drev og
sti til DLSK f.eks C:\DLSK1

Hilsen

Brian

Fra : Sverre Stokke

Dato : 20-07-06 08:57

"Nielsen" <mgbm@get3net.dk> den 18. juli 2006 kl. 08:38 +0100 skrev:
> [...]
>derfra. Når programmet beder dig skrive stien til dlsk skriver du drev og

Tak, Brian - sværere var det ikke

Hilsen Sverre.