limning af træ på glasfiber
Fra : LejfM

Dato : 10-07-06 06:53

Hej alle sammen

Jeg står med et lille problem, jeg skal ha' limet en træskuffe op i noget
glasfiber inde i min stikkøje på båden, skuffen skal bære en laptop, som
skal kunne skyde frem og tilbage.

Men hvilken slags lim skal jeg mon bruge. ?

LejfM

Fra : Per Ravn

Dato : 10-07-06 08:57

Hej LejfM

Epoxylim må være mit bud.

Per

Fra : Jens

Dato : 10-07-06 14:18

> Jeg står med et lille problem, jeg skal ha' limet en træskuffe op i noget
> glasfiber inde i min stikkøje på båden, skuffen skal bære en laptop, som
> skal kunne skyde frem og tilbage.

Ville nok prøve lykke med noget Sikaflex-agtigt silicone-fugelim, for at få
en elastisk samling med god vedhæftning.

Jens

Fra : Lars Schmidt

Dato : 10-07-06 16:30

hejsa
det mest naturlige vil da være at "plastre" træet fast med
glasfiber/polyester, nøjagtig som man bygger både.
venlig hilsen Lars

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 16-07-06 07:50

Slib overfladen og brug west epoxy. Det har jeg prøvet og det holder bedre
end noget andet ...

Bjarke